من انگشتم را در هستی فرو میبرم،
بوی پوچی میدهد
من کجا هستم؟
این چیزی که آن را جهان میخوانند چیست؟
چه کسی مرا به این دام انداخته و اکنون مرا وانهاده است؟
من کی هستم؟
چگونه به جهان آمدهام؟
چرا با من مشورت نشد؟
| سورن کی یرکگارد |
🔺Join US @Distortedhuman
بوی پوچی میدهد
من کجا هستم؟
این چیزی که آن را جهان میخوانند چیست؟
چه کسی مرا به این دام انداخته و اکنون مرا وانهاده است؟
من کی هستم؟
چگونه به جهان آمدهام؟
چرا با من مشورت نشد؟
| سورن کی یرکگارد |
🔺Join US @Distortedhuman
من، دستکم تا حدی، با وحشتِ تنهائی آشنایم – نه تنهائی در خلوت، بلکه تنهائی در میانِ مردمان !
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
طبع انسان به گونه ای است که اگر
صد بار پاره ای از اعتقادات اش را
با دلیل و منطق رد کنند ، باز هم
در صورت نیاز بدانها باز می گردد
و آن ها را واقعی می پندارد !
| فریدریش نیچه |
🔺Join US @Distortedhuman
صد بار پاره ای از اعتقادات اش را
با دلیل و منطق رد کنند ، باز هم
در صورت نیاز بدانها باز می گردد
و آن ها را واقعی می پندارد !
| فریدریش نیچه |
🔺Join US @Distortedhuman
من تنها در کشاکشِ هجومِ چیزی به خود میلرزم، خود را تا سر حدِ جنون شکنجه میدهم اما اینکه این چیست و در نهایت از من چه میخواهد از حدِ درکِ من خارج است. تنها آنچه در این لحظه میخواهد این است: خاموشی، تاریکی، خزیدن به یک نهانگاه.
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
حتی از این اوقاتِ ناشاد هم متأسف نیستم. مسئلهٔ من ناشادی نیست، اما خوشبختی هم نیست، بی تفاوتی، ضعف، خستگی، یا چیزِ دیگری هم نیست - پس چیست؟
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
Toolkit
Through the Prism (穿越稜鏡) – Collapse of the Fundamental (崩壞根本)
Sample "Collapse of the Fundamental"
میگویند تنهایی پوستِ آدم را کُلفت میکند!
میگویند عشق دل آدم را نازک میکند،
میگویند درد، آدم را پیر میکند،
آدمها خیلی چیزها میگویند
و من امروز
کـرگدنِ دلنازکی هستم که پیر شده
است . . .
مهدی صادقی
🔺Join US @Distortedhuman
میگویند عشق دل آدم را نازک میکند،
میگویند درد، آدم را پیر میکند،
آدمها خیلی چیزها میگویند
و من امروز
کـرگدنِ دلنازکی هستم که پیر شده
است . . .
مهدی صادقی
🔺Join US @Distortedhuman