مردمان زندهٔ امروز ، از قوانین شوم
هزار سال پیش تبعیت می کنند ،
کاری که پست ترین جانور نمی کند !
| صادق هدایت |
🔺Join US @Distortedhuman
هزار سال پیش تبعیت می کنند ،
کاری که پست ترین جانور نمی کند !
| صادق هدایت |
🔺Join US @Distortedhuman
بیمار سرطانی: یه نخ سیگار میدی؟
دنزل : مگه تو سرطان نداری؟
بیمار سرطانی: چی میشه مگه...
سرطانم سرطان میگیره ?!
Photo : @Des0lati0n
🔺Join US @Distortedhuman
دنزل : مگه تو سرطان نداری؟
بیمار سرطانی: چی میشه مگه...
سرطانم سرطان میگیره ?!
Photo : @Des0lati0n
🔺Join US @Distortedhuman
VKM Bot
Reza Yazdani – Koja Gomet Kardam
يكي از كارهاي خوب و قديمي "رضا يزداني"
با آهنگسازي بي نظير "كارن همايونفر"
پيشنهاد ميكنم دانلود كنيد...
#Karen_Homayounfar
#Reza_Yazdani
#Slow_Rock
@DistortedHuman
با آهنگسازي بي نظير "كارن همايونفر"
پيشنهاد ميكنم دانلود كنيد...
#Karen_Homayounfar
#Reza_Yazdani
#Slow_Rock
@DistortedHuman
من انگشتم را در هستی فرو میبرم،
بوی پوچی میدهد
من کجا هستم؟
این چیزی که آن را جهان میخوانند چیست؟
چه کسی مرا به این دام انداخته و اکنون مرا وانهاده است؟
من کی هستم؟
چگونه به جهان آمدهام؟
چرا با من مشورت نشد؟
| سورن کی یرکگارد |
🔺Join US @Distortedhuman
بوی پوچی میدهد
من کجا هستم؟
این چیزی که آن را جهان میخوانند چیست؟
چه کسی مرا به این دام انداخته و اکنون مرا وانهاده است؟
من کی هستم؟
چگونه به جهان آمدهام؟
چرا با من مشورت نشد؟
| سورن کی یرکگارد |
🔺Join US @Distortedhuman
من، دستکم تا حدی، با وحشتِ تنهائی آشنایم – نه تنهائی در خلوت، بلکه تنهائی در میانِ مردمان !
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
طبع انسان به گونه ای است که اگر
صد بار پاره ای از اعتقادات اش را
با دلیل و منطق رد کنند ، باز هم
در صورت نیاز بدانها باز می گردد
و آن ها را واقعی می پندارد !
| فریدریش نیچه |
🔺Join US @Distortedhuman
صد بار پاره ای از اعتقادات اش را
با دلیل و منطق رد کنند ، باز هم
در صورت نیاز بدانها باز می گردد
و آن ها را واقعی می پندارد !
| فریدریش نیچه |
🔺Join US @Distortedhuman
من تنها در کشاکشِ هجومِ چیزی به خود میلرزم، خود را تا سر حدِ جنون شکنجه میدهم اما اینکه این چیست و در نهایت از من چه میخواهد از حدِ درکِ من خارج است. تنها آنچه در این لحظه میخواهد این است: خاموشی، تاریکی، خزیدن به یک نهانگاه.
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
حتی از این اوقاتِ ناشاد هم متأسف نیستم. مسئلهٔ من ناشادی نیست، اما خوشبختی هم نیست، بی تفاوتی، ضعف، خستگی، یا چیزِ دیگری هم نیست - پس چیست؟
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman