آخر من در خودم آرام نمیشوم، من همیشه"چیزی"نیستم و اگر یک وقتی"چیزی"بودم، بعد بهایش را ماهها با "نبودن" میپردازم.
فرانتس کافکا
نامه به فلیسه
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
نامه به فلیسه
🔺Join US @Distortedhuman
عیبی در من است، چیزی کم دارم، به قدرِ کافی روشن و مشخص است اما توضیحش مشکل است !
فرانتس کافکا
یادداشت ها
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
یادداشت ها
🔺Join US @Distortedhuman
اگر عقل امروزم را داشتم ،
کارهای دیروزم را نمیکردم ؛
ولی اگر کارهای دیروزم را نمیکردم ،
عقل امروزم را نداشتم . . .
🔺Join US @Distortedhuman
اگر عقل امروزم را داشتم ،
کارهای دیروزم را نمیکردم ؛
ولی اگر کارهای دیروزم را نمیکردم ،
عقل امروزم را نداشتم . . .
🔺Join US @Distortedhuman