Forwarded from The_stopped_MusicBot
Adagio for strings
Samuel Barber
يك روز مي رسد كه برف
سياه از تن خسته ام ميكند
در يك روز برفي
من دوباره متولد مي شوم
با چشماني بسته
بيشتر از هر وقت مي بينم
و خاك را در آغوش مي كشم
يك روز برف بر بام من مي نشيند...
#sina
🔺Join US @Distortedhuman
سياه از تن خسته ام ميكند
در يك روز برفي
من دوباره متولد مي شوم
با چشماني بسته
بيشتر از هر وقت مي بينم
و خاك را در آغوش مي كشم
يك روز برف بر بام من مي نشيند...
#sina
🔺Join US @Distortedhuman
آدمی هرچه بيشتر به
روشنايی نزديک می شود ،
تاريكی درون خود را
بيشتر می بيند . . . .
|كريستين بوبن |
🔺Join US @Distortedhuman
روشنايی نزديک می شود ،
تاريكی درون خود را
بيشتر می بيند . . . .
|كريستين بوبن |
🔺Join US @Distortedhuman
آخر من در خودم آرام نمیشوم، من همیشه"چیزی"نیستم و اگر یک وقتی"چیزی"بودم، بعد بهایش را ماهها با "نبودن" میپردازم.
فرانتس کافکا
نامه به فلیسه
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
نامه به فلیسه
🔺Join US @Distortedhuman
عیبی در من است، چیزی کم دارم، به قدرِ کافی روشن و مشخص است اما توضیحش مشکل است !
فرانتس کافکا
یادداشت ها
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
یادداشت ها
🔺Join US @Distortedhuman