دلم می خواست تمامت را
همه ی آنچه از تو در من بود را
یکجا بالا بیاورم
من آبستن دردی بودم که نبود
از مردی که مرد نبود
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman
همه ی آنچه از تو در من بود را
یکجا بالا بیاورم
من آبستن دردی بودم که نبود
از مردی که مرد نبود
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman
آدمهای مبتلا به رنجی عمیق، وقتی که شاد هستند رنجشان فاش میشود؛
طوری به شادی میچسبند که انگار از سر حسد میخواهند بغلش و خفه اش کنند.
| آلبرکامو |
🔺Join US @Distortedhuman
طوری به شادی میچسبند که انگار از سر حسد میخواهند بغلش و خفه اش کنند.
| آلبرکامو |
🔺Join US @Distortedhuman
کسی چه می داند
من امروز چند بار فرو ریختم!
چند بار دلتنگ شدم!
از دیدن کسی که
فقط پیراهنش شبیه تو بود!
گاهی اوقات حسرت تکرار یک لحظه
دیوانه کننده ترین حس دنیاست...
#ژوآن_هرییس
🔺Join US @Distortedhuman
من امروز چند بار فرو ریختم!
چند بار دلتنگ شدم!
از دیدن کسی که
فقط پیراهنش شبیه تو بود!
گاهی اوقات حسرت تکرار یک لحظه
دیوانه کننده ترین حس دنیاست...
#ژوآن_هرییس
🔺Join US @Distortedhuman
Forwarded from The_stopped_MusicBot
Adagio for strings
Samuel Barber
يك روز مي رسد كه برف
سياه از تن خسته ام ميكند
در يك روز برفي
من دوباره متولد مي شوم
با چشماني بسته
بيشتر از هر وقت مي بينم
و خاك را در آغوش مي كشم
يك روز برف بر بام من مي نشيند...
#sina
🔺Join US @Distortedhuman
سياه از تن خسته ام ميكند
در يك روز برفي
من دوباره متولد مي شوم
با چشماني بسته
بيشتر از هر وقت مي بينم
و خاك را در آغوش مي كشم
يك روز برف بر بام من مي نشيند...
#sina
🔺Join US @Distortedhuman
آدمی هرچه بيشتر به
روشنايی نزديک می شود ،
تاريكی درون خود را
بيشتر می بيند . . . .
|كريستين بوبن |
🔺Join US @Distortedhuman
روشنايی نزديک می شود ،
تاريكی درون خود را
بيشتر می بيند . . . .
|كريستين بوبن |
🔺Join US @Distortedhuman
آخر من در خودم آرام نمیشوم، من همیشه"چیزی"نیستم و اگر یک وقتی"چیزی"بودم، بعد بهایش را ماهها با "نبودن" میپردازم.
فرانتس کافکا
نامه به فلیسه
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
نامه به فلیسه
🔺Join US @Distortedhuman