مثلِ مسیری در پاییز : به محضِ تمیز شدن، دوباره پُر از برگهای پاییزی میشود.
| فرانتس کافکا |
🔺Join US @Distortedhuman
| فرانتس کافکا |
🔺Join US @Distortedhuman
من درحقیقت یک آدم خیلی معمولی هستم. ده سال است که یک زن دارم و دو بچه که بسیار دوستشان دارم. من فکر میکنم آنقدر نقش آدمهای عصبی یا فرهیخته یا روشنفکر را خوب بازی کردهام که مردم گمان میکنند در زندگی واقعی نیز چنین هستم! اما در خانه واقع یک آبجوخورِ تلویزیون نگاهکنِ تیشرتپوش هستم، نه کسی که توی نخ کی یرک گارد و اسپینوزا است!
| وودی آلن |
🔺Join US @Distortedhuman
| وودی آلن |
🔺Join US @Distortedhuman
فاصله تان را با آدم ها رعایت کنید
آدم ها یکدفه می زنند روی ترمز
و آن وقت شما مقصرید...
🔺Join US @Distorteshuman
آدم ها یکدفه می زنند روی ترمز
و آن وقت شما مقصرید...
🔺Join US @Distorteshuman
دلم می خواست تمامت را
همه ی آنچه از تو در من بود را
یکجا بالا بیاورم
من آبستن دردی بودم که نبود
از مردی که مرد نبود
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman
همه ی آنچه از تو در من بود را
یکجا بالا بیاورم
من آبستن دردی بودم که نبود
از مردی که مرد نبود
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman
آدمهای مبتلا به رنجی عمیق، وقتی که شاد هستند رنجشان فاش میشود؛
طوری به شادی میچسبند که انگار از سر حسد میخواهند بغلش و خفه اش کنند.
| آلبرکامو |
🔺Join US @Distortedhuman
طوری به شادی میچسبند که انگار از سر حسد میخواهند بغلش و خفه اش کنند.
| آلبرکامو |
🔺Join US @Distortedhuman
کسی چه می داند
من امروز چند بار فرو ریختم!
چند بار دلتنگ شدم!
از دیدن کسی که
فقط پیراهنش شبیه تو بود!
گاهی اوقات حسرت تکرار یک لحظه
دیوانه کننده ترین حس دنیاست...
#ژوآن_هرییس
🔺Join US @Distortedhuman
من امروز چند بار فرو ریختم!
چند بار دلتنگ شدم!
از دیدن کسی که
فقط پیراهنش شبیه تو بود!
گاهی اوقات حسرت تکرار یک لحظه
دیوانه کننده ترین حس دنیاست...
#ژوآن_هرییس
🔺Join US @Distortedhuman
Forwarded from The_stopped_MusicBot
Adagio for strings
Samuel Barber
يك روز مي رسد كه برف
سياه از تن خسته ام ميكند
در يك روز برفي
من دوباره متولد مي شوم
با چشماني بسته
بيشتر از هر وقت مي بينم
و خاك را در آغوش مي كشم
يك روز برف بر بام من مي نشيند...
#sina
🔺Join US @Distortedhuman
سياه از تن خسته ام ميكند
در يك روز برفي
من دوباره متولد مي شوم
با چشماني بسته
بيشتر از هر وقت مي بينم
و خاك را در آغوش مي كشم
يك روز برف بر بام من مي نشيند...
#sina
🔺Join US @Distortedhuman