مسئلهٔ لاینحل: آیا در هم شکستهام؟ آیا روبه زوالم؟ تقریباً همهٔ قرائن چنین نشان میدهد - دلسردی - سرخوردگی - احوالِ عصبی - بیقرار - نالایقی در شغل - سردرد.
فرانتس کافکا
یادداشت ها
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
یادداشت ها
🔺Join US @Distortedhuman
زندگی به همان حماقت سابق ادامه دارد !
نه امیدی است و نه آرزویی
و نه آینده و گذشته ای ؛
چهار ستون بدن را به کثیف ترین
طرزی می چرانیم و شب ها به وسیله ی
دود و الکل به خاکش می سپاریم ...
و با نهایت تعجب می بینیم
که باز فردا سر از قبر بیرون آوردیم !
مسخره بازی ادامه دارد ...!
| صادق هدایت |
🔺Join US @Distortedhuman
نه امیدی است و نه آرزویی
و نه آینده و گذشته ای ؛
چهار ستون بدن را به کثیف ترین
طرزی می چرانیم و شب ها به وسیله ی
دود و الکل به خاکش می سپاریم ...
و با نهایت تعجب می بینیم
که باز فردا سر از قبر بیرون آوردیم !
مسخره بازی ادامه دارد ...!
| صادق هدایت |
🔺Join US @Distortedhuman
Forwarded from SH
Like A Spark We Will Vanish Into The Darkness
Sivyj Yar @DistortedHuman
SH
Sivyj Yar @DistortedHuman – Like A Spark We Will Vanish Into The Darkness
Sample "Like A Spark..."
الآن به جایی از داستان رسیدم که بیشتر از یه پایان خوش فقط یه پایان می خوام از اون یهوییاش از اون برداشت آزادا که معمولا با مرگ شخصیت اصلی داستان همراهه !
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman
مثلِ مسیری در پاییز : به محضِ تمیز شدن، دوباره پُر از برگهای پاییزی میشود.
| فرانتس کافکا |
🔺Join US @Distortedhuman
| فرانتس کافکا |
🔺Join US @Distortedhuman
من درحقیقت یک آدم خیلی معمولی هستم. ده سال است که یک زن دارم و دو بچه که بسیار دوستشان دارم. من فکر میکنم آنقدر نقش آدمهای عصبی یا فرهیخته یا روشنفکر را خوب بازی کردهام که مردم گمان میکنند در زندگی واقعی نیز چنین هستم! اما در خانه واقع یک آبجوخورِ تلویزیون نگاهکنِ تیشرتپوش هستم، نه کسی که توی نخ کی یرک گارد و اسپینوزا است!
| وودی آلن |
🔺Join US @Distortedhuman
| وودی آلن |
🔺Join US @Distortedhuman