ریه هایم پر از دود سنگین است
وان حمام به خونم رنگین است
شاهد گریه های من بودی؟؟؟
چند سالی است که کار من این است
عاشقی سهم من از این دهر نیست
سهم من سرفه های چرکین است
تو کنارش بخواب به آرامی
تخت خواب از نبودت غمگین است
من پر از ترس و دلهره اما
کام تو با لبانش شیرین است
دست در دست هم قدم بزنید
سهم من خاطرات ننگین است
بر تنش کن لباس برفی را
جامه ی من هنوز مشکین است
من دگر مرده ام برای همه
خاطرم تلخ و در دلم کین است
شاعری محض دل خوشی باشد
کی دل مرده فکر تحسین است
می فروشی به چند خدایت را؟؟
چون توای مومن روزگار این است
دل به تو دادم و سر به سر گیجه
بنده را قتل نفس تسکین است
خالی است از تو این سرای دلم
چون ندارمت گدا و مسکین است
خنده هایت هنوز در گوشم
لعنتی بودنت هم تلقین است
کاش امشب به چشم ببینم که
جای این غصه سنگ به بالین است
زینب_ضعیفجو
🔺Join US @Distortedhuman
وان حمام به خونم رنگین است
شاهد گریه های من بودی؟؟؟
چند سالی است که کار من این است
عاشقی سهم من از این دهر نیست
سهم من سرفه های چرکین است
تو کنارش بخواب به آرامی
تخت خواب از نبودت غمگین است
من پر از ترس و دلهره اما
کام تو با لبانش شیرین است
دست در دست هم قدم بزنید
سهم من خاطرات ننگین است
بر تنش کن لباس برفی را
جامه ی من هنوز مشکین است
من دگر مرده ام برای همه
خاطرم تلخ و در دلم کین است
شاعری محض دل خوشی باشد
کی دل مرده فکر تحسین است
می فروشی به چند خدایت را؟؟
چون توای مومن روزگار این است
دل به تو دادم و سر به سر گیجه
بنده را قتل نفس تسکین است
خالی است از تو این سرای دلم
چون ندارمت گدا و مسکین است
خنده هایت هنوز در گوشم
لعنتی بودنت هم تلقین است
کاش امشب به چشم ببینم که
جای این غصه سنگ به بالین است
زینب_ضعیفجو
🔺Join US @Distortedhuman
Forwarded from راديو اكتيو
You're Mine
Raving George, Oscar and The Wolf
من از عاشق ها خوشم میآید اما خودم نمیتوانم عاشق باشم، بیش از این ها دورم، رانده شدهام...
| کافکا |
🔺Join US @Distortedhuman
| کافکا |
🔺Join US @Distortedhuman
مسئلهٔ لاینحل: آیا در هم شکستهام؟ آیا روبه زوالم؟ تقریباً همهٔ قرائن چنین نشان میدهد - دلسردی - سرخوردگی - احوالِ عصبی - بیقرار - نالایقی در شغل - سردرد.
فرانتس کافکا
یادداشت ها
🔺Join US @Distortedhuman
فرانتس کافکا
یادداشت ها
🔺Join US @Distortedhuman
زندگی به همان حماقت سابق ادامه دارد !
نه امیدی است و نه آرزویی
و نه آینده و گذشته ای ؛
چهار ستون بدن را به کثیف ترین
طرزی می چرانیم و شب ها به وسیله ی
دود و الکل به خاکش می سپاریم ...
و با نهایت تعجب می بینیم
که باز فردا سر از قبر بیرون آوردیم !
مسخره بازی ادامه دارد ...!
| صادق هدایت |
🔺Join US @Distortedhuman
نه امیدی است و نه آرزویی
و نه آینده و گذشته ای ؛
چهار ستون بدن را به کثیف ترین
طرزی می چرانیم و شب ها به وسیله ی
دود و الکل به خاکش می سپاریم ...
و با نهایت تعجب می بینیم
که باز فردا سر از قبر بیرون آوردیم !
مسخره بازی ادامه دارد ...!
| صادق هدایت |
🔺Join US @Distortedhuman
Forwarded from SH
Like A Spark We Will Vanish Into The Darkness
Sivyj Yar @DistortedHuman
SH
Sivyj Yar @DistortedHuman – Like A Spark We Will Vanish Into The Darkness
Sample "Like A Spark..."
الآن به جایی از داستان رسیدم که بیشتر از یه پایان خوش فقط یه پایان می خوام از اون یهوییاش از اون برداشت آزادا که معمولا با مرگ شخصیت اصلی داستان همراهه !
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman