هر سال
یک بار
از لحظه ی مرگم
بی تفاوت گذشته ام
بی آنکه بفهمم
یک روز
در چنین لحظه ای
خواهم مُرد!
#افشین_یداللهی
🔺Join US @Distortedhuman
یک بار
از لحظه ی مرگم
بی تفاوت گذشته ام
بی آنکه بفهمم
یک روز
در چنین لحظه ای
خواهم مُرد!
#افشین_یداللهی
🔺Join US @Distortedhuman
و عشق هلاک عظیم است
این را کسی خوب می فهمد
که دلش را
سلانه سلانه
می کشد تا سلاخ خانه
هندوانه را حتی اينگونه چاقو نمیزنند.
#جواد_گنجعلی
🔺Join US @Distortedhuman
این را کسی خوب می فهمد
که دلش را
سلانه سلانه
می کشد تا سلاخ خانه
هندوانه را حتی اينگونه چاقو نمیزنند.
#جواد_گنجعلی
🔺Join US @Distortedhuman
دگرم نیست هوای تو چو سنجاق به سرم
همچو ماهی که پی دیدن صبحی دگرم...
| زینب ضعیف جو |
🔺Join US @Distortedhuman
همچو ماهی که پی دیدن صبحی دگرم...
| زینب ضعیف جو |
🔺Join US @Distortedhuman
ریه هایم پر از دود سنگین است
وان حمام به خونم رنگین است
شاهد گریه های من بودی؟؟؟
چند سالی است که کار من این است
عاشقی سهم من از این دهر نیست
سهم من سرفه های چرکین است
تو کنارش بخواب به آرامی
تخت خواب از نبودت غمگین است
من پر از ترس و دلهره اما
کام تو با لبانش شیرین است
دست در دست هم قدم بزنید
سهم من خاطرات ننگین است
بر تنش کن لباس برفی را
جامه ی من هنوز مشکین است
من دگر مرده ام برای همه
خاطرم تلخ و در دلم کین است
شاعری محض دل خوشی باشد
کی دل مرده فکر تحسین است
می فروشی به چند خدایت را؟؟
چون توای مومن روزگار این است
دل به تو دادم و سر به سر گیجه
بنده را قتل نفس تسکین است
خالی است از تو این سرای دلم
چون ندارمت گدا و مسکین است
خنده هایت هنوز در گوشم
لعنتی بودنت هم تلقین است
کاش امشب به چشم ببینم که
جای این غصه سنگ به بالین است
زینب_ضعیفجو
🔺Join US @Distortedhuman
وان حمام به خونم رنگین است
شاهد گریه های من بودی؟؟؟
چند سالی است که کار من این است
عاشقی سهم من از این دهر نیست
سهم من سرفه های چرکین است
تو کنارش بخواب به آرامی
تخت خواب از نبودت غمگین است
من پر از ترس و دلهره اما
کام تو با لبانش شیرین است
دست در دست هم قدم بزنید
سهم من خاطرات ننگین است
بر تنش کن لباس برفی را
جامه ی من هنوز مشکین است
من دگر مرده ام برای همه
خاطرم تلخ و در دلم کین است
شاعری محض دل خوشی باشد
کی دل مرده فکر تحسین است
می فروشی به چند خدایت را؟؟
چون توای مومن روزگار این است
دل به تو دادم و سر به سر گیجه
بنده را قتل نفس تسکین است
خالی است از تو این سرای دلم
چون ندارمت گدا و مسکین است
خنده هایت هنوز در گوشم
لعنتی بودنت هم تلقین است
کاش امشب به چشم ببینم که
جای این غصه سنگ به بالین است
زینب_ضعیفجو
🔺Join US @Distortedhuman
Forwarded from راديو اكتيو
You're Mine
Raving George, Oscar and The Wolf
من از عاشق ها خوشم میآید اما خودم نمیتوانم عاشق باشم، بیش از این ها دورم، رانده شدهام...
| کافکا |
🔺Join US @Distortedhuman
| کافکا |
🔺Join US @Distortedhuman