بزرگترین اشتباهی که می توانیم انجام دهیم این است که به آدمها،
طولانی تر از آنچه که لیاقتش را دارند،
اجازه دهیم در زندگیمان بمانند
🔺Join US @Distortedhuman
طولانی تر از آنچه که لیاقتش را دارند،
اجازه دهیم در زندگیمان بمانند
🔺Join US @Distortedhuman
من آدمی کم حرف، غیر قابل معاشرت، عبوس، خودخواه، افسرده حال و در واقع نیمه سالم هستم. اساساً از این بابت احساس تأسف نمی کنم. این واکنش زمینی یک نیاز برتر است. (این که قابلیت من در واقع در چه زمینه ای است اینجا مورد سئوال نیست و ارتباطی هم با آن ندارد). من میان خانواده ام زندگی می کنم، میان مهربانترین و با عاطفه ترین افراد - ولی با آنان، از بیگانه هم بیگانه ترم. در این سالهای اخیر به ندرت روزانه بیش از بیست کلمه با مادرم صحبت داشته ام و مختصری بیش از یک سلام و علیک روزانه با پدر رد و بدل کرده ام. با خواهر و شوهر خواهرم، هر چند احساسی علیه شان ندارم، ابداً صحبتی نمی کنم. فاقد کلیه احساسات خانوادگی هستم.
نامه به فلیسه
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
نامه به فلیسه
فرانتس کافکا
🔺Join US @Distortedhuman
میگفت منو تو خیلی شبیه همیم اصلا تو خود منی !
ولی باز رفت بدون اینکه بدونه آدما نمی تونن از خودشون فرار کنن !
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman
ولی باز رفت بدون اینکه بدونه آدما نمی تونن از خودشون فرار کنن !
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman
گاهی باید نوشت...
باید جنازه ی پوسیده ی کلمات را از مغز دور ریخت
گاهی آدم باید خودش را هم دور بریزد
مدتی نه تنها از آدم های اطرافش حتی باید از خودش نیز دور شود !
بعضی آدم ها نباید در کنار دیگران باشند ! نه اینکه برای اطرافیانش مضر باشند ،نه... بلکه وجود آدم ها دور و بر این آدمها چیزی جز شکنجه ی روحی برای کسی که روحش را از دست داده نیست...
#جهانشاهی
🔺Join US @Distortedhuman
باید جنازه ی پوسیده ی کلمات را از مغز دور ریخت
گاهی آدم باید خودش را هم دور بریزد
مدتی نه تنها از آدم های اطرافش حتی باید از خودش نیز دور شود !
بعضی آدم ها نباید در کنار دیگران باشند ! نه اینکه برای اطرافیانش مضر باشند ،نه... بلکه وجود آدم ها دور و بر این آدمها چیزی جز شکنجه ی روحی برای کسی که روحش را از دست داده نیست...
#جهانشاهی
🔺Join US @Distortedhuman
-کجا؟
+میرم که نباشم
-وقتی اینو میگی یعنی خیلی وقته رفتی حالا اومدی جسمتم ببری همون جایی که دلتو جا گذاشتی !
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman
+میرم که نباشم
-وقتی اینو میگی یعنی خیلی وقته رفتی حالا اومدی جسمتم ببری همون جایی که دلتو جا گذاشتی !
#inanna
🔺Join US @Distortedhuman