از شک عمیق من به همه چیز
و همه کس ، خوشش نمی آمد
نمی فهمید چرا من نمیتوانم مثل
خودش در دنیا راحت و شاد باشم ؛
ولی آن زمان هر چه می دیدم "خیانت" بود !
به نظرم می آمد تمام بی عدالتی های عالم
مثل بادی وحشی به سمتم هجوم آورده اند . . .
| استیو تولتز |
@Distortedhuman
و همه کس ، خوشش نمی آمد
نمی فهمید چرا من نمیتوانم مثل
خودش در دنیا راحت و شاد باشم ؛
ولی آن زمان هر چه می دیدم "خیانت" بود !
به نظرم می آمد تمام بی عدالتی های عالم
مثل بادی وحشی به سمتم هجوم آورده اند . . .
| استیو تولتز |
@Distortedhuman
سال هاست منتظرِ
آمدنِ روزهای بهترم ...
اما نمیدانم چرا
هنوز هم دیروز ها بهترند ...!
| احمد محمود |
@Distortedhuman
آمدنِ روزهای بهترم ...
اما نمیدانم چرا
هنوز هم دیروز ها بهترند ...!
| احمد محمود |
@Distortedhuman
گاهــے لحظه های سكوت
پُر هیاهو ترین دقایق زندگــے هستند
مملو از آنچه می خواهیم بگوییم
ولــے نمی توانیم....
| دیوید سالینجر |
@Distortedhuman
پُر هیاهو ترین دقایق زندگــے هستند
مملو از آنچه می خواهیم بگوییم
ولــے نمی توانیم....
| دیوید سالینجر |
@Distortedhuman
میلیون ها نفر
در آرزوی جاودانگـــے
به سر مى برند،
در حالـــے که
نمی دانند با بعدازظهر بارانی
یک روز تعطیل خود چه کنند!
سوزان ارت
@Distortedhuman
در آرزوی جاودانگـــے
به سر مى برند،
در حالـــے که
نمی دانند با بعدازظهر بارانی
یک روز تعطیل خود چه کنند!
سوزان ارت
@Distortedhuman
Forwarded from MyMusicBot
Bogatyri (previously unreleased)
We Lost The Sea
سرش را به طرفِ من خم کرد و انگار از رازِ بزرگی حرفزده باشد، با صدایی آرام گفت: " میدانی ... اندوههای بزرگ، متعلق به روزهای دورند. اندوه، غمی است که تهنشین شده باشد، و غم، غصّه ی کوچک ِ شناور در امروز است."
@Distortedhuman
@Distortedhuman
ﺁﺧﺮﯾﻦ ﭘﺮﻧﺪﻩ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻩﺍﻡ
ﺍﻣّﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻏﻤﮕﯿﻨﻢ ...
ﭼﯿﺰﯼ
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻗﻔﺲِ ﺧﺎﻟﯽ ﻫﺴﺖ
ﮐﻪ ﺁﺯﺍﺩ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ...
@Distortedhuman
ﺍﻣّﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻏﻤﮕﯿﻨﻢ ...
ﭼﯿﺰﯼ
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻗﻔﺲِ ﺧﺎﻟﯽ ﻫﺴﺖ
ﮐﻪ ﺁﺯﺍﺩ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ...
@Distortedhuman
ای دوست ، به شرفم سوگند ،
نه شیطانی است و نه جهنمی !
روانت از تنت نیز زودتر خواهد مرد !
پس دیگر از هیچ چیز نترس . . . .
| نیچه |
@Distortedhuman
نه شیطانی است و نه جهنمی !
روانت از تنت نیز زودتر خواهد مرد !
پس دیگر از هیچ چیز نترس . . . .
| نیچه |
@Distortedhuman