| Distorted Human |
3.19K subscribers
3.43K photos
152 videos
53 files
134 links
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم
دغدغه‌های شاعرانه
کانال اول ما

https://t.me/Daar_wag
Download Telegram
من كاملا تهي هستم. مي‌دانيد كاملا تهي بودن يعني چه؟ تهي بودن مثل خانه‌ايست كه كسي در آن زندگي نكند. خانه‌اي بدون قفل بدون اينكه كسي در آن زندگي كند. هر كسي مي‌تواند وارد شود هر وقت كه بخواهد. اين چيزيست كه بيشتر از همه مرا مي‌ترساند...
كافكا در كرانه
@DistortedHuman
جزو کتاب هایی که خوندنش خوبهِ !
کتاب "آینده ی یک توهم" از زیگموند فروید"

فروید روانشناسی را به مقام شایسته ی خود رسانید،
بیشتر موفقیت های فروید از سبک
ادبی وی منشا گرفت.
دستگاه فکری وی به "پوچ گرایی" یا همان "نیهیلیسم" نزدیک است،
فروید به جهانیان آموخت که پس پرده روانشناسی به امور بنگرند...

پیشنهاد میکنم مطالعه کنین!

#زیگموند_فروید
#روانشناسی
#آینده_یک_توهم
@Distortedhuman
پیشنهاد میکنم !

"Birdpen - Disconnect "
|رمیکس از گروه "آرکایو"|

#Archive
#Birdpen
#Progressive_Rock
#Alternative
اگر من درختی در میان درختان بودم یا گربه ای در میان حیوانات، این زندگی معنایی داشت !
یا درست تر بگویم این مشکل بوجود نمی آمد.
به خاطر اینکه در آن صورت من به این جهان تعلق داشتم . . .

"آلبر کامو"
@Distortedhuman
وقتی انسان ببری را بکشد،
نامش را تمرین مردانگی میگذارند.
ولی وقتی ببری انسان را بدرد
نام اینکار را توحش و آدمخواری
می نهند،
تفاوت جنایت و عدالت هم
در قاموس بشر از این بیشتر نیست!!
| جرج برناردشاو |

@Distortedhuman
مخصوص ظهر ☝️
پیشنهاد میکنم‌ دانلود‌ کنین !
شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باش

تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد

ز محبتت نخواهم که نظر کنم به رویت

که محب صادق آنست که پاکباز باشد

#حضرت_سعدی
Photo by : @Syndicated

@DistortedHuman
پیشنهاد میشه 👇
ما می توانیم مدعی شویم که جسم وجود ندارد و همچنین ادعا کنیم که جهانی نیز وجود ندارد ، اما هرگز نمی توانیم ادعا کنیم که من وجود ندارم؛ زیرا من می توانم در حقیقت سایر اشیاء شک کنم !

| رنه دکارت |
#René_Descartes
@Distortedhuman
به قومـــے مبتلا شدیم که
فکـــر میکنند
خدا جــز آنها
کســے را هدایت نکرده ...

#بوعلی_سینا
@DistortedHuman
@Distortedhuman

اندوه را می‌تکانَد از یقۀ پیراهنم
انگشتانی که جمعیتِ یاری است
به‌گاهِ تنهایی
در تو نگاه می‌کنم،
شعر فراموشم می‌شود
ای ابر بردبار!
که آسمان اتاق را به حرکت درمی‌آوری
و چون قصیده‌ای بلند بر من فرود می‌آیی!
لبخندت عفو عمومی است
بر گناهانِ من
طعم دهانت را
در جیب‌هایم بریز
می‌خواهم به دیدنِ ماهی‌ها که رفتم،
دستِ‌ خالی نباشم.

#جواد_گنجعلی

@Distortedhuman