من كاملا تهي هستم. ميدانيد كاملا تهي بودن يعني چه؟ تهي بودن مثل خانهايست كه كسي در آن زندگي نكند. خانهاي بدون قفل بدون اينكه كسي در آن زندگي كند. هر كسي ميتواند وارد شود هر وقت كه بخواهد. اين چيزيست كه بيشتر از همه مرا ميترساند...
كافكا در كرانه
@DistortedHuman
كافكا در كرانه
@DistortedHuman
جزو کتاب هایی که خوندنش خوبهِ !
کتاب "آینده ی یک توهم" از زیگموند فروید"
فروید روانشناسی را به مقام شایسته ی خود رسانید،
بیشتر موفقیت های فروید از سبک
ادبی وی منشا گرفت.
دستگاه فکری وی به "پوچ گرایی" یا همان "نیهیلیسم" نزدیک است،
فروید به جهانیان آموخت که پس پرده روانشناسی به امور بنگرند...
پیشنهاد میکنم مطالعه کنین!
#زیگموند_فروید
#روانشناسی
#آینده_یک_توهم
@Distortedhuman
کتاب "آینده ی یک توهم" از زیگموند فروید"
فروید روانشناسی را به مقام شایسته ی خود رسانید،
بیشتر موفقیت های فروید از سبک
ادبی وی منشا گرفت.
دستگاه فکری وی به "پوچ گرایی" یا همان "نیهیلیسم" نزدیک است،
فروید به جهانیان آموخت که پس پرده روانشناسی به امور بنگرند...
پیشنهاد میکنم مطالعه کنین!
#زیگموند_فروید
#روانشناسی
#آینده_یک_توهم
@Distortedhuman
پیشنهاد میکنم !
"Birdpen - Disconnect "
|رمیکس از گروه "آرکایو"|
#Archive
#Birdpen
#Progressive_Rock
#Alternative
"Birdpen - Disconnect "
|رمیکس از گروه "آرکایو"|
#Archive
#Birdpen
#Progressive_Rock
#Alternative
اگر من درختی در میان درختان بودم یا گربه ای در میان حیوانات، این زندگی معنایی داشت !
یا درست تر بگویم این مشکل بوجود نمی آمد.
به خاطر اینکه در آن صورت من به این جهان تعلق داشتم . . .
"آلبر کامو"
@Distortedhuman
یا درست تر بگویم این مشکل بوجود نمی آمد.
به خاطر اینکه در آن صورت من به این جهان تعلق داشتم . . .
"آلبر کامو"
@Distortedhuman
وقتی انسان ببری را بکشد،
نامش را تمرین مردانگی میگذارند.
ولی وقتی ببری انسان را بدرد
نام اینکار را توحش و آدمخواری
می نهند،
تفاوت جنایت و عدالت هم
در قاموس بشر از این بیشتر نیست!!
| جرج برناردشاو |
@Distortedhuman
نامش را تمرین مردانگی میگذارند.
ولی وقتی ببری انسان را بدرد
نام اینکار را توحش و آدمخواری
می نهند،
تفاوت جنایت و عدالت هم
در قاموس بشر از این بیشتر نیست!!
| جرج برناردشاو |
@Distortedhuman
شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باش
تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد
ز محبتت نخواهم که نظر کنم به رویت
که محب صادق آنست که پاکباز باشد
#حضرت_سعدی
Photo by : @Syndicated
@DistortedHuman
تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد
ز محبتت نخواهم که نظر کنم به رویت
که محب صادق آنست که پاکباز باشد
#حضرت_سعدی
Photo by : @Syndicated
@DistortedHuman
ما می توانیم مدعی شویم که جسم وجود ندارد و همچنین ادعا کنیم که جهانی نیز وجود ندارد ، اما هرگز نمی توانیم ادعا کنیم که من وجود ندارم؛ زیرا من می توانم در حقیقت سایر اشیاء شک کنم !
| رنه دکارت |
#René_Descartes
@Distortedhuman
| رنه دکارت |
#René_Descartes
@Distortedhuman
به قومـــے مبتلا شدیم که
فکـــر میکنند
خدا جــز آنها
کســے را هدایت نکرده ...
#بوعلی_سینا
@DistortedHuman
فکـــر میکنند
خدا جــز آنها
کســے را هدایت نکرده ...
#بوعلی_سینا
@DistortedHuman