| Distorted Human |
3.19K subscribers
3.43K photos
152 videos
53 files
134 links
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم
دغدغه‌های شاعرانه
کانال اول ما

https://t.me/Daar_wag
Download Telegram
من آدم عبوسی هستم، من همیشه خودم را حبس می کنم. من اغلب دوست دارم از اتاقی که پر از آدم است خارج شوم. این کردارم شاید لطفی در حق مردم باشد اما اغلب هیچ دلیلی نمی بینم به آنان لطفی بکنم. مردم آن چنان موجودات والایی نیستند که سزاوار باشند کسی خود را برای ایشان به دردسر بیندازد
#داستايوسکی
#جوان_خام
@Distortedhuman
mother do you think
they'll drop the bomb?
mother do you think
they'll like this song?

Hush now baby,
baby don't you cry.
Mama's gonna make
all of your nightmares cometrue.
Mama's gonna put all
of her fears in to you
Mama's gonna keep you right here under her wing. She won't let you fly but
she might let you sing.
~roger water~
"جستجویی شروع شد که هیچ فایده ای نداشت"

آناتما ! نیاز به توضیح نداره . . . دانلود کنین !👆

#Progressive_Rock
#Doom_Metal
#Anathema
ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم

غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

دل بیمار شد از دست رفیقان مددی

تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

#حافظ_شیرازی

@DistortedHuman
گاهــے آدم می ماند بین بودن یا نبودن
به رفتن که فکر می کنی
اتفاقی می افتد که منصرف می شوی،
می خواهی بمانی
رفتاری می بینی که انگار باید بروی
و این بلاتکلیفی
خودش کلــــــے جـــــــهنم است ...

#سیمین_دانشور

@DistortedHuman
"اهنگ شب"
پیشنهاد میکنم دانلود کنین !
#Post_Rock
#Ambient
#OurCeasingVoice
the usefulness of the cup ,is its emptiness.
درندگی ببر و ملایمت صدف‌های دریایی باسعادت ما انسان‌ها در برابر جهان هستی مساوی است و با سعادت انسان‌ها برای جهان هستی هیچ تفاوتی ندارد. اینکه گمان شود، کل جهان هستی دست‌به‌دست هم داده‌اند که ما انسان‌ها سعادتمند شویم مثل این است که ببری ادعا کند تمام جهان هستی دست‌به‌دست هم داده است تا من بتوانم زندگی کنم حتی ایشان تأکید می‌کند، سعادت معقول بشر، برای جهان ارزشش مثل درندگی ببر است. یعنی گمان نکنید که ما در یک موضع بالاتری قرارگرفته‌ایم و همه موجودات در استخدام ما هستند. خیر، بلکه همان علاقه‌اش به ما، مثل علاقه‌ای است که به سایر جهان هستی دارد. این‌یک نتیجه دارد و آن عبارت است از اینکه «جهان هستی، ارزش‌هااصلاً وجود ندارند» «خوب و بد و صواب و خطا مطلقاً در جهان هستی نمی‌باشد، بلکه، این ما انسان‌ها هستیم که هر چیزی که باعلاقه ما سازگار است، به آن ارزش مثبت می‌دهیم و هر چیزی که با علایق ما سازگار نیست، ارزش منفی می‌دهیم. اینکه می‌گوییم راستگویی خوب است یا دروغگویی بد است این گمان ماست. در جهان خوب و بد وجود ندارد. هیچ ارزش اخلاقی دیگری در جهان وجود ندارد. حال اگر کسی نپذیرد که انسان‌ها اشرف مخلوقات‌اند به تعداد تمام موجودات نظام ارزشی پدید می‌آید و هیچ‌کدام از این نظام‌ها بر دیگری ارجحیتی ندارند. چون چنین است، گویا جهان نسبت به ارزش‌هابی‌تفاوت است. به این نظریه «استقلال ارزشی» گویند. چون گویا جهان در برابر ارزش‌ها مستقل است، این معنا را در نسبیت اخلاقی وارد می‌کنند. زیرا می‌خواهند بگویند، ارزش‌های اخلاقی نسبت به موجود خاص سنجیده می‌شود، در مورد ما نسبت به انسان‌ها سنجیده می‌شود ولی در عالم واقع نظام اخلاقی وجود ندارد. این درست مثل این است که ما غذاها را به دودسته تقسیم کنیم.
1. غذاهایی را که دوست دارم
2. غذاهایی را که دوست ندارم.
آیا می‌شود گفت: خوراکی‌ها در جهان به دو دسته قابل‌تقسیم هستند! خوراکی‌های دوست‌داشتنی و خوراکی‌های دوست‌نداشتنی؟ خیر، چون نسبت به انسان سنجیده می‌شود
#مصطفی_ملكيان

@DistortedHuman
" رویای مرا میبینی؟ " از گروه کار درست تیامات.

به شدت پیشنهاد میشه 👇

@DistortedHuman
مرا به روز قیامت،
غمی که هست این است
که روی مــردم عـالـم دوبـاره باید دیـد !
#صائب_تبريزی
@DistortedHuman