نابینا غصه نخور ؛
در دنیا چیز قشنگی
برای دیدن وجود ندارد ؛
ما هم که می بینیم خود را
به کوری زده ایم ، باور کن !
ماهی ها گریه شان دیده نمی شوﺩ ؛
گرگ ها خوابیدنشان . . .
عقاب ها سقوطشان . . .
و انسان ها درونشان . . .
@Distortedhuman
در دنیا چیز قشنگی
برای دیدن وجود ندارد ؛
ما هم که می بینیم خود را
به کوری زده ایم ، باور کن !
ماهی ها گریه شان دیده نمی شوﺩ ؛
گرگ ها خوابیدنشان . . .
عقاب ها سقوطشان . . .
و انسان ها درونشان . . .
@Distortedhuman
وفاداری یک صفت لعنتی بود
که مدت ها طول کشید تا از شرش خلاص شوم . . .
واقعیت این است که دارا بودن این صفت
یک نفرین ابدی ست،
صفتی که اصلا در خور ستایش نیست,
بلکه مستوجب ترحم است. . .
#هاینریش_بل
"سیمای زنی در میان جمع"
@Distortedhuman
که مدت ها طول کشید تا از شرش خلاص شوم . . .
واقعیت این است که دارا بودن این صفت
یک نفرین ابدی ست،
صفتی که اصلا در خور ستایش نیست,
بلکه مستوجب ترحم است. . .
#هاینریش_بل
"سیمای زنی در میان جمع"
@Distortedhuman
❤1
صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن
دور فلک درنگ ندارد شتاب کن
#حضرت_حافظ
Captured By : @Syndicated
@DistortedHuman
دور فلک درنگ ندارد شتاب کن
#حضرت_حافظ
Captured By : @Syndicated
@DistortedHuman
ديشب تورا خواب مئ ديدم .چيز زيادي
به يادم نمانده ،تنها مي دانم كه من و تو به هم تبديل مئ شديم . من تو بودم وتو
،من . ناگهان تو اتش گرفتئ.
يادم امد يك بار يك نفر با لباس ،اتشي را خاموش كرد ، كت كهنه ائ را اوردم وتو را با ان زدم .
اما ما دوباره تبديل شديم و تو ديگر انجا نبودئ ، بلكه من بودم كه در اتش مئ سوختم و من بودم كه كت را به خودم مئ كوبيدم . اما فايده ائ نداشت
و ترس قديم ام تاييد مئ شد كه اين چيزها اتش را خاموش نمئ كند.
در همين حال آتشنشانی رسيد و تو نجات پيدا كردي . اما مثل هميشه نبودئ.مثل روح رنگت پريده بود . مثل گچئ كه روئ سياهئ كشيده باشند .
شايد مرده بودئ و شايد هم از خوشحالئ نجات يافتن بود كه در اغوشم
از حال رفتئ .
اما باز هم ما تبديل شديم ، شايد من بودم كه در اغوش كسئ مئ افتادم....
#كافكا
@DistortedHuman
به يادم نمانده ،تنها مي دانم كه من و تو به هم تبديل مئ شديم . من تو بودم وتو
،من . ناگهان تو اتش گرفتئ.
يادم امد يك بار يك نفر با لباس ،اتشي را خاموش كرد ، كت كهنه ائ را اوردم وتو را با ان زدم .
اما ما دوباره تبديل شديم و تو ديگر انجا نبودئ ، بلكه من بودم كه در اتش مئ سوختم و من بودم كه كت را به خودم مئ كوبيدم . اما فايده ائ نداشت
و ترس قديم ام تاييد مئ شد كه اين چيزها اتش را خاموش نمئ كند.
در همين حال آتشنشانی رسيد و تو نجات پيدا كردي . اما مثل هميشه نبودئ.مثل روح رنگت پريده بود . مثل گچئ كه روئ سياهئ كشيده باشند .
شايد مرده بودئ و شايد هم از خوشحالئ نجات يافتن بود كه در اغوشم
از حال رفتئ .
اما باز هم ما تبديل شديم ، شايد من بودم كه در اغوش كسئ مئ افتادم....
#كافكا
@DistortedHuman
زنان یک جامعه را محدود کنید ، آن ها را تو سری خور و حقیر کنید ، تمسخرشان کنید ، کاری کنید تا بزرگترین آرزویشان ازدواج و بزرگترین هنرشان آشپزی و خیاطی باشد ، بلایی بر سر آن ها بیاورید تا از اجتماع بترسند ، تخم تفکری در ذهن پدرانشان بکارید تا ایمان بیاورند دخترانشان را باید در قفس پرورش دهند ، کتاب علم و قلم و چکش را از دخترانشان بگیرید و به جای آن ملاقه و سوزن و انجیل به دستانشان بدهید، با جوانانشان کاری کنید که از جنس مخالفشان دور باشند ولی تمام تفکرشان پیش آن ها، و هر کسی که برای آزادی زنان تلاش کرد را بنده شیطان و دشمن خدا بنامید که او دشمن ما ، و ما خدای زمین هستیم.
من تضمین میدهم چنين جامعه ای هزار سال هم بگذرد ، پیشرفت نخواهد کرد.
"چرچیل"
@Distortedhuman
من تضمین میدهم چنين جامعه ای هزار سال هم بگذرد ، پیشرفت نخواهد کرد.
"چرچیل"
@Distortedhuman
همهٔ انسانها به طور یکسان محکوماند که روزی بمیرند...
ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است.
#البر_كامو
@Distortedhuman
ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است.
#البر_كامو
@Distortedhuman
از کارای خوب و شنیدنی از گروه "Tool"
پیشنهاد میکنم دانلود کنین!
#Tool
#Progressive_Rock
@Distortedhuman
پیشنهاد میکنم دانلود کنین!
#Tool
#Progressive_Rock
@Distortedhuman
انكه بر فراز بلند ترين كوه ها رفته باشد ،خنده مئ زند بر همه ی نمايش های غمناك ، وجدی بودن های غمناك . . .
@Distortedhuman
#نيچه
@Distortedhuman
#نيچه