از کارای گروه کم تر شناخته شده ی "This Very Holding Back" واسه اونایی که اهل پست راک ان !
پیشنهاد میکنم دانلود کنین 👆
#Post_Rock
#Ambient
#This_Very_Holding_Back
پیشنهاد میکنم دانلود کنین 👆
#Post_Rock
#Ambient
#This_Very_Holding_Back
انسان ها ... !!
مهلک ترین موجودات روی زمین !
موجوداتی که در طول تاریخ همنوعان خود را
با بی رحمانه ترین شکل موجود کشته اند !
منظورم جنگ و خونریزی نیست . . .
منظورم احساسات است !
احساسات آدم هایی که با خیانت هم نوعان دگرگون شده اند
و در چرخ تسلسلِ لا یتناهیِ خیانت گرفتار شده اند . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
مهلک ترین موجودات روی زمین !
موجوداتی که در طول تاریخ همنوعان خود را
با بی رحمانه ترین شکل موجود کشته اند !
منظورم جنگ و خونریزی نیست . . .
منظورم احساسات است !
احساسات آدم هایی که با خیانت هم نوعان دگرگون شده اند
و در چرخ تسلسلِ لا یتناهیِ خیانت گرفتار شده اند . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
ترک جدید از گروه کار بلدِ "Sleep Dealer"
پیشنهاد میکنم دانلود کنین!
#Post_Rock
#Sleep_Dealer
#Aurora
#Russia
پیشنهاد میکنم دانلود کنین!
#Post_Rock
#Sleep_Dealer
#Aurora
#Russia
ما بچه مرگ هستیم و مرگ است که ما را از فریب های زندگانی نجات می دهد . . .
"صادق هدایت"
"سالروز مرگ صادق_خان_هدایت"
19فروردین
@Distortedhuman
"صادق هدایت"
"سالروز مرگ صادق_خان_هدایت"
19فروردین
@Distortedhuman
نابینا غصه نخور ؛
در دنیا چیز قشنگی
برای دیدن وجود ندارد ؛
ما هم که می بینیم خود را
به کوری زده ایم ، باور کن !
ماهی ها گریه شان دیده نمی شوﺩ ؛
گرگ ها خوابیدنشان . . .
عقاب ها سقوطشان . . .
و انسان ها درونشان . . .
@Distortedhuman
در دنیا چیز قشنگی
برای دیدن وجود ندارد ؛
ما هم که می بینیم خود را
به کوری زده ایم ، باور کن !
ماهی ها گریه شان دیده نمی شوﺩ ؛
گرگ ها خوابیدنشان . . .
عقاب ها سقوطشان . . .
و انسان ها درونشان . . .
@Distortedhuman
وفاداری یک صفت لعنتی بود
که مدت ها طول کشید تا از شرش خلاص شوم . . .
واقعیت این است که دارا بودن این صفت
یک نفرین ابدی ست،
صفتی که اصلا در خور ستایش نیست,
بلکه مستوجب ترحم است. . .
#هاینریش_بل
"سیمای زنی در میان جمع"
@Distortedhuman
که مدت ها طول کشید تا از شرش خلاص شوم . . .
واقعیت این است که دارا بودن این صفت
یک نفرین ابدی ست،
صفتی که اصلا در خور ستایش نیست,
بلکه مستوجب ترحم است. . .
#هاینریش_بل
"سیمای زنی در میان جمع"
@Distortedhuman
❤1
صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن
دور فلک درنگ ندارد شتاب کن
#حضرت_حافظ
Captured By : @Syndicated
@DistortedHuman
دور فلک درنگ ندارد شتاب کن
#حضرت_حافظ
Captured By : @Syndicated
@DistortedHuman
ديشب تورا خواب مئ ديدم .چيز زيادي
به يادم نمانده ،تنها مي دانم كه من و تو به هم تبديل مئ شديم . من تو بودم وتو
،من . ناگهان تو اتش گرفتئ.
يادم امد يك بار يك نفر با لباس ،اتشي را خاموش كرد ، كت كهنه ائ را اوردم وتو را با ان زدم .
اما ما دوباره تبديل شديم و تو ديگر انجا نبودئ ، بلكه من بودم كه در اتش مئ سوختم و من بودم كه كت را به خودم مئ كوبيدم . اما فايده ائ نداشت
و ترس قديم ام تاييد مئ شد كه اين چيزها اتش را خاموش نمئ كند.
در همين حال آتشنشانی رسيد و تو نجات پيدا كردي . اما مثل هميشه نبودئ.مثل روح رنگت پريده بود . مثل گچئ كه روئ سياهئ كشيده باشند .
شايد مرده بودئ و شايد هم از خوشحالئ نجات يافتن بود كه در اغوشم
از حال رفتئ .
اما باز هم ما تبديل شديم ، شايد من بودم كه در اغوش كسئ مئ افتادم....
#كافكا
@DistortedHuman
به يادم نمانده ،تنها مي دانم كه من و تو به هم تبديل مئ شديم . من تو بودم وتو
،من . ناگهان تو اتش گرفتئ.
يادم امد يك بار يك نفر با لباس ،اتشي را خاموش كرد ، كت كهنه ائ را اوردم وتو را با ان زدم .
اما ما دوباره تبديل شديم و تو ديگر انجا نبودئ ، بلكه من بودم كه در اتش مئ سوختم و من بودم كه كت را به خودم مئ كوبيدم . اما فايده ائ نداشت
و ترس قديم ام تاييد مئ شد كه اين چيزها اتش را خاموش نمئ كند.
در همين حال آتشنشانی رسيد و تو نجات پيدا كردي . اما مثل هميشه نبودئ.مثل روح رنگت پريده بود . مثل گچئ كه روئ سياهئ كشيده باشند .
شايد مرده بودئ و شايد هم از خوشحالئ نجات يافتن بود كه در اغوشم
از حال رفتئ .
اما باز هم ما تبديل شديم ، شايد من بودم كه در اغوش كسئ مئ افتادم....
#كافكا
@DistortedHuman