هنگامی که آدمی پی به پوچی می برد در صدد نگارش آیین خوشبختی بر می آید. خواهند گفت:" عجب ! از همین کوره راهها میخواهید به سرزمین سعادت برسید؟" در پاسخ می گویم: ولی یک دنیا بیشتر وجود ندارد، بهروزی و پوچی دو فرزند همین خاکدانند.این دو را نمیتوان از هم جدا ساخت.
اگر بگوییم سعادت الزاما مولود کشف پوچی است، اشتباه کرده ایم.چرا که گاهی احساس پوچی زاییده ی خوشبختی است !
#فلسفه_پوچی
#آلبر_کامو
@Distortedhuman
اگر بگوییم سعادت الزاما مولود کشف پوچی است، اشتباه کرده ایم.چرا که گاهی احساس پوچی زاییده ی خوشبختی است !
#فلسفه_پوچی
#آلبر_کامو
@Distortedhuman
از کارای گروه کم تر شناخته شده ی "This Very Holding Back" واسه اونایی که اهل پست راک ان !
پیشنهاد میکنم دانلود کنین 👆
#Post_Rock
#Ambient
#This_Very_Holding_Back
پیشنهاد میکنم دانلود کنین 👆
#Post_Rock
#Ambient
#This_Very_Holding_Back
انسان ها ... !!
مهلک ترین موجودات روی زمین !
موجوداتی که در طول تاریخ همنوعان خود را
با بی رحمانه ترین شکل موجود کشته اند !
منظورم جنگ و خونریزی نیست . . .
منظورم احساسات است !
احساسات آدم هایی که با خیانت هم نوعان دگرگون شده اند
و در چرخ تسلسلِ لا یتناهیِ خیانت گرفتار شده اند . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
مهلک ترین موجودات روی زمین !
موجوداتی که در طول تاریخ همنوعان خود را
با بی رحمانه ترین شکل موجود کشته اند !
منظورم جنگ و خونریزی نیست . . .
منظورم احساسات است !
احساسات آدم هایی که با خیانت هم نوعان دگرگون شده اند
و در چرخ تسلسلِ لا یتناهیِ خیانت گرفتار شده اند . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
ترک جدید از گروه کار بلدِ "Sleep Dealer"
پیشنهاد میکنم دانلود کنین!
#Post_Rock
#Sleep_Dealer
#Aurora
#Russia
پیشنهاد میکنم دانلود کنین!
#Post_Rock
#Sleep_Dealer
#Aurora
#Russia
ما بچه مرگ هستیم و مرگ است که ما را از فریب های زندگانی نجات می دهد . . .
"صادق هدایت"
"سالروز مرگ صادق_خان_هدایت"
19فروردین
@Distortedhuman
"صادق هدایت"
"سالروز مرگ صادق_خان_هدایت"
19فروردین
@Distortedhuman
نابینا غصه نخور ؛
در دنیا چیز قشنگی
برای دیدن وجود ندارد ؛
ما هم که می بینیم خود را
به کوری زده ایم ، باور کن !
ماهی ها گریه شان دیده نمی شوﺩ ؛
گرگ ها خوابیدنشان . . .
عقاب ها سقوطشان . . .
و انسان ها درونشان . . .
@Distortedhuman
در دنیا چیز قشنگی
برای دیدن وجود ندارد ؛
ما هم که می بینیم خود را
به کوری زده ایم ، باور کن !
ماهی ها گریه شان دیده نمی شوﺩ ؛
گرگ ها خوابیدنشان . . .
عقاب ها سقوطشان . . .
و انسان ها درونشان . . .
@Distortedhuman