ﺍﻓﺴﺮﺩﮔــــے
ﺑﻬﺎﺋﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ
آﺩﻡ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺧﻮﺩ ﻣﻲ ﭘﺮﺩﺍﺯﺩ.
ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ
ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔـــے ﺑﻨﮕﺮی
ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻫﻢ
ﻋﻤﻴﻖ ﺗﺮ ﺭﻧﺞ ﻣﻲ ﻛﺸـــے!
#ﺭﻭﯾﻦ_ﯾﺎﻟﻮﻡ
@DistortedHuman
ﺑﻬﺎﺋﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ
آﺩﻡ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺧﻮﺩ ﻣﻲ ﭘﺮﺩﺍﺯﺩ.
ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ
ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔـــے ﺑﻨﮕﺮی
ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻫﻢ
ﻋﻤﻴﻖ ﺗﺮ ﺭﻧﺞ ﻣﻲ ﻛﺸـــے!
#ﺭﻭﯾﻦ_ﯾﺎﻟﻮﻡ
@DistortedHuman
آنهایی که سر تا سر دنیا را برای یافتن منظره هایی زیبا سفر میکنند، هیچ وقت از این گشت و گذار رهایی نمیابند، زیرا آنان زیبایی را فقط در به چشم دیدن میدانند، برای همین است که هیچ وقت نمیتوانند زیبایی مطلق را بیابند. فقط کافی است به بالای سر خود بنگرند، آسمانی ژرف، آسمانی از هر سو بیکران.
اسمانی که حتی اگر سال ها نظاره گرش باشی، رازش را نحواهی یافت. آسمانی آنقدر زیبا که آدمی از تفکر در آن می هراسد، اسمانی پیدا، در عین حال مجهول.
اسمانی که دریایی از سوال های بی جواب را در خود جای داده است. زیبایی مطلق همین است، زیبایی مطلق همان نظاره گر شدن بر جهالت بی حد و اندازه ی مان در مقابل آفرینش است، پس دانسته های مان در مخرج معادله ی آفرینش قرار دهیم،
هر چقدر بیشتر میدانیم، نادان تر میشویم.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
اسمانی که حتی اگر سال ها نظاره گرش باشی، رازش را نحواهی یافت. آسمانی آنقدر زیبا که آدمی از تفکر در آن می هراسد، اسمانی پیدا، در عین حال مجهول.
اسمانی که دریایی از سوال های بی جواب را در خود جای داده است. زیبایی مطلق همین است، زیبایی مطلق همان نظاره گر شدن بر جهالت بی حد و اندازه ی مان در مقابل آفرینش است، پس دانسته های مان در مخرج معادله ی آفرینش قرار دهیم،
هر چقدر بیشتر میدانیم، نادان تر میشویم.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
فقط بخواب، بخواب !
تنها در خواب می توان در میان ارواح نیکوکار بود
بیداری زیاد مرگ را به همراه می آورد .
@Distortedhuman
#کافکا
تنها در خواب می توان در میان ارواح نیکوکار بود
بیداری زیاد مرگ را به همراه می آورد .
@Distortedhuman
#کافکا
" آکیرا کوسمورا " - رقص نور
آهنگی با فضای بی نهایت آروم با آهنگ سازی بسیار زیبا.
#Post_Rock
#instrumental
#Neo_Classic
@DistortedHuman 👇👇
آهنگی با فضای بی نهایت آروم با آهنگ سازی بسیار زیبا.
#Post_Rock
#instrumental
#Neo_Classic
@DistortedHuman 👇👇
دنیا بسیار زیباتر میشد
اگر انسانها به جای دین،
به انسانیت معتقد بودند،
انسانیت چیزی ست ورای همهی ادیان
انسانیت ، مهربانی ست
نماز و دعا و روزه ندارد
انسانیت گاهی یک لبخند است
که به کودک غمگینی هدیه میکنید ...
#احمد_شاملو
@DistortedHuman
اگر انسانها به جای دین،
به انسانیت معتقد بودند،
انسانیت چیزی ست ورای همهی ادیان
انسانیت ، مهربانی ست
نماز و دعا و روزه ندارد
انسانیت گاهی یک لبخند است
که به کودک غمگینی هدیه میکنید ...
#احمد_شاملو
@DistortedHuman
جهان پیرامون ما خالی از غایت و معناست، در نتیجه نسبت به تمامی باورها و هدف های ما بی اعتناست. اما این امر نباید به نه نگفتن به آن چه هست یا خواست نیستی بیانجامد. به عکس، پوچی جهان باید انگیزه آری گفتن به جهان باشد_آن چنان که هست.
| نیچه |
@Distortedhuman
| نیچه |
@Distortedhuman