به کسی ندارم الفت ز جهانیان ، مگر ت !
اگرم تو هم برانی ، سر بی کسی سلامت
#حضرت_سعدی
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
اگرم تو هم برانی ، سر بی کسی سلامت
#حضرت_سعدی
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
زندگی را از روز نخست برای من بد ترجمه کردهاند ...
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ،
یکی بدبختی مطلق معنی کرد ،
یکی درد درمانناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است ؛
تا عشق نباشد ، تفسیر نمیشود ؛
همین شد ؛ باور کردم و تباه شدم ...
@Distortedhuman
احمد شاملو|
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ،
یکی بدبختی مطلق معنی کرد ،
یکی درد درمانناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است ؛
تا عشق نباشد ، تفسیر نمیشود ؛
همین شد ؛ باور کردم و تباه شدم ...
@Distortedhuman
احمد شاملو|
هرگــــز
براي عاشق شدن
دنبال باران و بابونه نباش !
گاهــــے در انتهای خارهای يک کاکتوس
به غنچهاي مي رسی که
زندگيت را روشن ميکند .
#خورخه_لویس_بورخس
@DistortedHuman
براي عاشق شدن
دنبال باران و بابونه نباش !
گاهــــے در انتهای خارهای يک کاکتوس
به غنچهاي مي رسی که
زندگيت را روشن ميکند .
#خورخه_لویس_بورخس
@DistortedHuman
زندگی حتی وقتی انکارش می کنی ،
حتی وقتی نادیده اش می گیری ،
حتی وقتی نمی خواهی اش از تو قوی تر است ؛
از هر چیز دیگری قوی تر است ؛
آدم هایی که از بازداشتگاه های
اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند ؛
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند ،
که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن
خانه هاشان را دیده بودند ،
دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند ،
به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند
و دخترهایشان را شوهر دادند ...
باور کردنی نیست اما همین گونه است ؛
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است ...
"آنا گاوالدا"
@Distortedhuman
حتی وقتی نادیده اش می گیری ،
حتی وقتی نمی خواهی اش از تو قوی تر است ؛
از هر چیز دیگری قوی تر است ؛
آدم هایی که از بازداشتگاه های
اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند ؛
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند ،
که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن
خانه هاشان را دیده بودند ،
دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند ،
به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند
و دخترهایشان را شوهر دادند ...
باور کردنی نیست اما همین گونه است ؛
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است ...
"آنا گاوالدا"
@Distortedhuman
بعضی مواقع آهنگی به قدری زیبا و پر احساس ساخته میشه که آدم نه تنها از خود موسیقی لذت می بره بلکه همان نت های موسیقی تبدیل به شخصی میشه که با آدم در درد و دل و صحبت هستش.
شخصیت پیدا میکنه و به حرف میاد. هر بار که آهنگ رو پخش میکنی باهات نسبت به روزی که گذراندی حرف میزنه و روحیاتت رو به روش خودش در سرتاسر بدنت حکمفرما میکنه.
پس بلاشک " موسیقی " جزء عجیب ترین پدیده های ساخته ی دست پشره.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
👇
شخصیت پیدا میکنه و به حرف میاد. هر بار که آهنگ رو پخش میکنی باهات نسبت به روزی که گذراندی حرف میزنه و روحیاتت رو به روش خودش در سرتاسر بدنت حکمفرما میکنه.
پس بلاشک " موسیقی " جزء عجیب ترین پدیده های ساخته ی دست پشره.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
👇
ميلنا، چطور است كه تو هنوز از من نترسيده ای يا از من نرميده ای يا احساسی از اين قبيل پيدا نكرده ای؟ ژرفای جديت و توان تو تا كجاها میرسد؟
من برای تو يا هر كس ديگر نمیتوانم توضيح دهم كه در درونم چه میگذرد. چطور میتوانم آن را برای ديگری روشن سازم در حالی كه نمیتوانم آن را برای خودم روشن كنم. اما مطلب اصلی اين نيست. اصل مطلب واضح است: امكان يک زندگی انسانی در پيرامون من وجود ندارد. تو اين را میبینی اما نمیخواهی باور كنی. اگر به طرف من بيايی يكسره در مُغاک فرو میلغزی. آيا از اين آگاهی داری؟ عشق در نظر من آن است كه تو خنجری هستی كه من در درون خويش میچرخانم.
@Distortedhuman
نامه به میلنا
فرانتس کافکا
من برای تو يا هر كس ديگر نمیتوانم توضيح دهم كه در درونم چه میگذرد. چطور میتوانم آن را برای ديگری روشن سازم در حالی كه نمیتوانم آن را برای خودم روشن كنم. اما مطلب اصلی اين نيست. اصل مطلب واضح است: امكان يک زندگی انسانی در پيرامون من وجود ندارد. تو اين را میبینی اما نمیخواهی باور كنی. اگر به طرف من بيايی يكسره در مُغاک فرو میلغزی. آيا از اين آگاهی داری؟ عشق در نظر من آن است كه تو خنجری هستی كه من در درون خويش میچرخانم.
@Distortedhuman
نامه به میلنا
فرانتس کافکا
دوستان ببخشید امروز بخاطر مشغله ی درسی نتونستیم پست بذاریم.
امیدوارم با این آهنگ از دلتون در بیاد.
#Ambient
#Neo_Classic
#Instrumental
👇
امیدوارم با این آهنگ از دلتون در بیاد.
#Ambient
#Neo_Classic
#Instrumental
👇
هیچ چیزی
بهتر از این نیست که
در زندگیت
حداقل یک نفر را داشته باشی
که از صمیم قلب دوستش بداری و
از صمیم قلب تو را مهربان بداند. . .
#میلان_کوندرا
@DistortedHuman
بهتر از این نیست که
در زندگیت
حداقل یک نفر را داشته باشی
که از صمیم قلب دوستش بداری و
از صمیم قلب تو را مهربان بداند. . .
#میلان_کوندرا
@DistortedHuman
بی رغبت بودن نسبت به داشتن احساسات در مقابلِ احساساتی که از وجودِ عوام سرچشمه میگیرد
بد ترین حالتی ست که می تواند برای آدمی اتفاق بی افتد
و من . . .
یک روانیِ بی احساس
که از شکنجه ای که از بی احساسی به خویش میدهد...
لذت میبرد . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
بد ترین حالتی ست که می تواند برای آدمی اتفاق بی افتد
و من . . .
یک روانیِ بی احساس
که از شکنجه ای که از بی احساسی به خویش میدهد...
لذت میبرد . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
آنان که از اتفاقات ناگوار زندگی خود چیزی نمی آموزند،
وجدان هستی را مجبور می کنند تا آن اتفاقات را،
تا آنجا که نیاز باشد تکرار کند،
تا آن چیزی را که آن اتفاقات ناگوار، میخواهند آموزش دهند،یاد گیرند.
آنچه که نفی میکنی،تو را شکست میدهد،
آنچه که قبول میکنی تو را تغییر میدهد..!
| کارل گوستاو |
وجدان هستی را مجبور می کنند تا آن اتفاقات را،
تا آنجا که نیاز باشد تکرار کند،
تا آن چیزی را که آن اتفاقات ناگوار، میخواهند آموزش دهند،یاد گیرند.
آنچه که نفی میکنی،تو را شکست میدهد،
آنچه که قبول میکنی تو را تغییر میدهد..!
| کارل گوستاو |