سرگذشت دل من
زندگی نامه انسانی ست
که لبش دوخته اند
زنده اش سوخته اند
و به دارش زده اند . . .
|هوشنگ ابتهاج|
@Distortedhuman
زندگی نامه انسانی ست
که لبش دوخته اند
زنده اش سوخته اند
و به دارش زده اند . . .
|هوشنگ ابتهاج|
@Distortedhuman
میلیون ها نفر در آرزوی جاودانگی به سر می برند، در حالی که نمیدانند با بعد از ظهر بارانی یک روز تعطیل خود چه کنند!
#سوزان_ارتز
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
#سوزان_ارتز
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
به کسی ندارم الفت ز جهانیان ، مگر ت !
اگرم تو هم برانی ، سر بی کسی سلامت
#حضرت_سعدی
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
اگرم تو هم برانی ، سر بی کسی سلامت
#حضرت_سعدی
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
زندگی را از روز نخست برای من بد ترجمه کردهاند ...
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ،
یکی بدبختی مطلق معنی کرد ،
یکی درد درمانناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است ؛
تا عشق نباشد ، تفسیر نمیشود ؛
همین شد ؛ باور کردم و تباه شدم ...
@Distortedhuman
احمد شاملو|
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ،
یکی بدبختی مطلق معنی کرد ،
یکی درد درمانناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است ؛
تا عشق نباشد ، تفسیر نمیشود ؛
همین شد ؛ باور کردم و تباه شدم ...
@Distortedhuman
احمد شاملو|
هرگــــز
براي عاشق شدن
دنبال باران و بابونه نباش !
گاهــــے در انتهای خارهای يک کاکتوس
به غنچهاي مي رسی که
زندگيت را روشن ميکند .
#خورخه_لویس_بورخس
@DistortedHuman
براي عاشق شدن
دنبال باران و بابونه نباش !
گاهــــے در انتهای خارهای يک کاکتوس
به غنچهاي مي رسی که
زندگيت را روشن ميکند .
#خورخه_لویس_بورخس
@DistortedHuman
زندگی حتی وقتی انکارش می کنی ،
حتی وقتی نادیده اش می گیری ،
حتی وقتی نمی خواهی اش از تو قوی تر است ؛
از هر چیز دیگری قوی تر است ؛
آدم هایی که از بازداشتگاه های
اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند ؛
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند ،
که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن
خانه هاشان را دیده بودند ،
دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند ،
به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند
و دخترهایشان را شوهر دادند ...
باور کردنی نیست اما همین گونه است ؛
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است ...
"آنا گاوالدا"
@Distortedhuman
حتی وقتی نادیده اش می گیری ،
حتی وقتی نمی خواهی اش از تو قوی تر است ؛
از هر چیز دیگری قوی تر است ؛
آدم هایی که از بازداشتگاه های
اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند ؛
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند ،
که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن
خانه هاشان را دیده بودند ،
دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند ،
به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند
و دخترهایشان را شوهر دادند ...
باور کردنی نیست اما همین گونه است ؛
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است ...
"آنا گاوالدا"
@Distortedhuman
بعضی مواقع آهنگی به قدری زیبا و پر احساس ساخته میشه که آدم نه تنها از خود موسیقی لذت می بره بلکه همان نت های موسیقی تبدیل به شخصی میشه که با آدم در درد و دل و صحبت هستش.
شخصیت پیدا میکنه و به حرف میاد. هر بار که آهنگ رو پخش میکنی باهات نسبت به روزی که گذراندی حرف میزنه و روحیاتت رو به روش خودش در سرتاسر بدنت حکمفرما میکنه.
پس بلاشک " موسیقی " جزء عجیب ترین پدیده های ساخته ی دست پشره.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
👇
شخصیت پیدا میکنه و به حرف میاد. هر بار که آهنگ رو پخش میکنی باهات نسبت به روزی که گذراندی حرف میزنه و روحیاتت رو به روش خودش در سرتاسر بدنت حکمفرما میکنه.
پس بلاشک " موسیقی " جزء عجیب ترین پدیده های ساخته ی دست پشره.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
👇
ميلنا، چطور است كه تو هنوز از من نترسيده ای يا از من نرميده ای يا احساسی از اين قبيل پيدا نكرده ای؟ ژرفای جديت و توان تو تا كجاها میرسد؟
من برای تو يا هر كس ديگر نمیتوانم توضيح دهم كه در درونم چه میگذرد. چطور میتوانم آن را برای ديگری روشن سازم در حالی كه نمیتوانم آن را برای خودم روشن كنم. اما مطلب اصلی اين نيست. اصل مطلب واضح است: امكان يک زندگی انسانی در پيرامون من وجود ندارد. تو اين را میبینی اما نمیخواهی باور كنی. اگر به طرف من بيايی يكسره در مُغاک فرو میلغزی. آيا از اين آگاهی داری؟ عشق در نظر من آن است كه تو خنجری هستی كه من در درون خويش میچرخانم.
@Distortedhuman
نامه به میلنا
فرانتس کافکا
من برای تو يا هر كس ديگر نمیتوانم توضيح دهم كه در درونم چه میگذرد. چطور میتوانم آن را برای ديگری روشن سازم در حالی كه نمیتوانم آن را برای خودم روشن كنم. اما مطلب اصلی اين نيست. اصل مطلب واضح است: امكان يک زندگی انسانی در پيرامون من وجود ندارد. تو اين را میبینی اما نمیخواهی باور كنی. اگر به طرف من بيايی يكسره در مُغاک فرو میلغزی. آيا از اين آگاهی داری؟ عشق در نظر من آن است كه تو خنجری هستی كه من در درون خويش میچرخانم.
@Distortedhuman
نامه به میلنا
فرانتس کافکا