بیشتر مردم علاقه چندانی به آزادی ندارند ،
چون آزادی مستلزم و در برگیرنده ی مسئولیت است
و بیشتر مردم از مسئولیت واهمه دارند ...
"زیگموند فروید"
@Distortedhuman
چون آزادی مستلزم و در برگیرنده ی مسئولیت است
و بیشتر مردم از مسئولیت واهمه دارند ...
"زیگموند فروید"
@Distortedhuman
چون مرده شوم خاک مرا گم سازید
احوال مرا عبرت مردم سازید
خاک تن من به باده آغشته کنید
وز کالبدم خشت سر خم سازید
#حکیم_خیام
@DistortedHuman
احوال مرا عبرت مردم سازید
خاک تن من به باده آغشته کنید
وز کالبدم خشت سر خم سازید
#حکیم_خیام
@DistortedHuman
سرگذشت دل من
زندگی نامه انسانی ست
که لبش دوخته اند
زنده اش سوخته اند
و به دارش زده اند . . .
|هوشنگ ابتهاج|
@Distortedhuman
زندگی نامه انسانی ست
که لبش دوخته اند
زنده اش سوخته اند
و به دارش زده اند . . .
|هوشنگ ابتهاج|
@Distortedhuman
میلیون ها نفر در آرزوی جاودانگی به سر می برند، در حالی که نمیدانند با بعد از ظهر بارانی یک روز تعطیل خود چه کنند!
#سوزان_ارتز
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
#سوزان_ارتز
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
به کسی ندارم الفت ز جهانیان ، مگر ت !
اگرم تو هم برانی ، سر بی کسی سلامت
#حضرت_سعدی
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
اگرم تو هم برانی ، سر بی کسی سلامت
#حضرت_سعدی
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
زندگی را از روز نخست برای من بد ترجمه کردهاند ...
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ،
یکی بدبختی مطلق معنی کرد ،
یکی درد درمانناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است ؛
تا عشق نباشد ، تفسیر نمیشود ؛
همین شد ؛ باور کردم و تباه شدم ...
@Distortedhuman
احمد شاملو|
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ،
یکی بدبختی مطلق معنی کرد ،
یکی درد درمانناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است ؛
تا عشق نباشد ، تفسیر نمیشود ؛
همین شد ؛ باور کردم و تباه شدم ...
@Distortedhuman
احمد شاملو|
هرگــــز
براي عاشق شدن
دنبال باران و بابونه نباش !
گاهــــے در انتهای خارهای يک کاکتوس
به غنچهاي مي رسی که
زندگيت را روشن ميکند .
#خورخه_لویس_بورخس
@DistortedHuman
براي عاشق شدن
دنبال باران و بابونه نباش !
گاهــــے در انتهای خارهای يک کاکتوس
به غنچهاي مي رسی که
زندگيت را روشن ميکند .
#خورخه_لویس_بورخس
@DistortedHuman
زندگی حتی وقتی انکارش می کنی ،
حتی وقتی نادیده اش می گیری ،
حتی وقتی نمی خواهی اش از تو قوی تر است ؛
از هر چیز دیگری قوی تر است ؛
آدم هایی که از بازداشتگاه های
اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند ؛
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند ،
که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن
خانه هاشان را دیده بودند ،
دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند ،
به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند
و دخترهایشان را شوهر دادند ...
باور کردنی نیست اما همین گونه است ؛
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است ...
"آنا گاوالدا"
@Distortedhuman
حتی وقتی نادیده اش می گیری ،
حتی وقتی نمی خواهی اش از تو قوی تر است ؛
از هر چیز دیگری قوی تر است ؛
آدم هایی که از بازداشتگاه های
اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند ؛
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند ،
که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن
خانه هاشان را دیده بودند ،
دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند ،
به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند
و دخترهایشان را شوهر دادند ...
باور کردنی نیست اما همین گونه است ؛
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است ...
"آنا گاوالدا"
@Distortedhuman