به دریایی در افتادم که پایانش نمی بینم
کسی را پنجه افکندم که درمانش نمی دانم
فراقم سخت می آید ولیکن صبر می باید
که گر بگریزم از سختی رفیق سست پیمانم
#حضرت_سعدی
@DistortedHuman
کسی را پنجه افکندم که درمانش نمی دانم
فراقم سخت می آید ولیکن صبر می باید
که گر بگریزم از سختی رفیق سست پیمانم
#حضرت_سعدی
@DistortedHuman
بیشتر مردم علاقه چندانی به آزادی ندارند ،
چون آزادی مستلزم و در برگیرنده ی مسئولیت است
و بیشتر مردم از مسئولیت واهمه دارند ...
"زیگموند فروید"
@Distortedhuman
چون آزادی مستلزم و در برگیرنده ی مسئولیت است
و بیشتر مردم از مسئولیت واهمه دارند ...
"زیگموند فروید"
@Distortedhuman
چون مرده شوم خاک مرا گم سازید
احوال مرا عبرت مردم سازید
خاک تن من به باده آغشته کنید
وز کالبدم خشت سر خم سازید
#حکیم_خیام
@DistortedHuman
احوال مرا عبرت مردم سازید
خاک تن من به باده آغشته کنید
وز کالبدم خشت سر خم سازید
#حکیم_خیام
@DistortedHuman
سرگذشت دل من
زندگی نامه انسانی ست
که لبش دوخته اند
زنده اش سوخته اند
و به دارش زده اند . . .
|هوشنگ ابتهاج|
@Distortedhuman
زندگی نامه انسانی ست
که لبش دوخته اند
زنده اش سوخته اند
و به دارش زده اند . . .
|هوشنگ ابتهاج|
@Distortedhuman
میلیون ها نفر در آرزوی جاودانگی به سر می برند، در حالی که نمیدانند با بعد از ظهر بارانی یک روز تعطیل خود چه کنند!
#سوزان_ارتز
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
#سوزان_ارتز
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
به کسی ندارم الفت ز جهانیان ، مگر ت !
اگرم تو هم برانی ، سر بی کسی سلامت
#حضرت_سعدی
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
اگرم تو هم برانی ، سر بی کسی سلامت
#حضرت_سعدی
@DistortedHuman
Captured by : @GNz11
زندگی را از روز نخست برای من بد ترجمه کردهاند ...
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ،
یکی بدبختی مطلق معنی کرد ،
یکی درد درمانناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است ؛
تا عشق نباشد ، تفسیر نمیشود ؛
همین شد ؛ باور کردم و تباه شدم ...
@Distortedhuman
احمد شاملو|
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد ،
یکی بدبختی مطلق معنی کرد ،
یکی درد درمانناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است ؛
تا عشق نباشد ، تفسیر نمیشود ؛
همین شد ؛ باور کردم و تباه شدم ...
@Distortedhuman
احمد شاملو|