توی انفرادی هر فکر مزخرفی به کلهات میزند !
هر کس که ساختن زندان انفرادی به کلهاش زده ،
آدم جالبی بوده و خوب میدانسته
با آدمها چطور بازی کند ...!
یعنی درستتر آن است که بگویم
میدانسته آدم بهترین دشمن خودش است ؛
لازم نیست او را کتک بزنند
یا زیر شکنجه لتوپارش کنند
بهترین راه این است که خودش
را با خودش تنها بگذارند تا خودش
دخل خودش را در بیاورد . . .
"احمد غلامی"
@Distortedhuman
هر کس که ساختن زندان انفرادی به کلهاش زده ،
آدم جالبی بوده و خوب میدانسته
با آدمها چطور بازی کند ...!
یعنی درستتر آن است که بگویم
میدانسته آدم بهترین دشمن خودش است ؛
لازم نیست او را کتک بزنند
یا زیر شکنجه لتوپارش کنند
بهترین راه این است که خودش
را با خودش تنها بگذارند تا خودش
دخل خودش را در بیاورد . . .
"احمد غلامی"
@Distortedhuman
از سولو های بی نظیر سلطان گیلمور❤️
پیشنهاد میکنم دانلود کنین
#Progressive_Rock
#Classic_Rock
#David_Gilmour
@Distortedhuman
پیشنهاد میکنم دانلود کنین
#Progressive_Rock
#Classic_Rock
#David_Gilmour
@Distortedhuman
احساس میکنم از کتاب ها میترسم ...
هر وقت خود را در میان کتاب ها میبینم ،
با صراحت بی رحمانه ای احساس نادانی میکنم ...
|محمود دولت آبادی|
@Distortedhuman
هر وقت خود را در میان کتاب ها میبینم ،
با صراحت بی رحمانه ای احساس نادانی میکنم ...
|محمود دولت آبادی|
@Distortedhuman
باز هم آهنگ سازی بی نظیر " دیوید گیلمور " با سولو ی کم نظیر
به شدت پیشنهاد میشه 👇👇
به شدت پیشنهاد میشه 👇👇
آدم ها تمام نمی شوند ؛
آدم ها نیمه شب
با همه ی آنچه در
پس ذهن تو برایت
باقی گذاشته اند
به تو هجوم می آورند ...
|هرتا مولر|
@Distortedhuman
آدم ها نیمه شب
با همه ی آنچه در
پس ذهن تو برایت
باقی گذاشته اند
به تو هجوم می آورند ...
|هرتا مولر|
@Distortedhuman
ما برای رنج کشیدن آفریده شده ایم
ولی به دنبال لذت بردن می گردیم
باید پذیرفت که تنها راه ادامه دادن
لذت بردن از رنج هاییست که می کشیم
|بوکوفسکی|
@Distortedhuman
ولی به دنبال لذت بردن می گردیم
باید پذیرفت که تنها راه ادامه دادن
لذت بردن از رنج هاییست که می کشیم
|بوکوفسکی|
@Distortedhuman
#پست_راک ژاپنی است و بس✋
همین دو واژه ی ژاپن و پست راک کافی که به هیچ وجه این ترک رو از دست ندین.
به شدت پیشنهاد میشه 👇👇👌
همین دو واژه ی ژاپن و پست راک کافی که به هیچ وجه این ترک رو از دست ندین.
به شدت پیشنهاد میشه 👇👇👌