"روان پریشی ساعت 4.48"
قسمتی از ویدیوِ خانم Sarah Kane که راجع به حالات روانی 4.48توضیحاتی میدهد
در این ویدیو خانم Sarah Kane سعی کرده احساسات و حالات روانی افرادی را که
درراس ساعت 4.48 به این حالت روان پریشی دچار میشوند را به تصویر بکشد
و احساساتی که در این ساعت به افراد القا میشود را به تصویر بکشد.
قسمتی از دیالوگ فیلم رو ترجمه کردیم براتون امیدواریم لذت ببرین !
___________________
من یه شبی رو داشتم که همه چیز بهم روشن شد.
اونا همشون اونجا بودن
هر یک از اونا...
اسم منو میدونستن
دیگه چطور میتونم دوباره حرف بزنم؟
__________________
ناراحتم
حس میکنم آینده برام نا امیدانه است
از هرچیزی خسته و ناراضی ام
من به شخص یه شکست خورده ی کامل ام
دوست دارم خودکشی بکنم
علاقه ام رو کاملا نسبت به آدما از دست دادم
نمی تونم تصمیمی بگیرم ، نمی تونم چیزی بخورم
نمی تونم فکر کنم ... بخوابم
نمی تونم به تنهاییم،ترسم،انزجارم غلبه کنم
از دارو درمانی وحشت زده میشم . . .
__________________
راس ساعت 4.48
وقتی که افسردگی به ملاقاتم میاد
باید خودم رو دار بزنم
به خاطر صدای نفس معشوقم...
واقعیت این مرگ و میر ها افسردم میکنه
واسه همینه که میخوام خودکشی کنم
بعضی از آدما اسم این افراط میذارن
ولی خوش شانس اند که این حقیقت و نمی دونن
زیاد طول نکشید ، مدت کمی اونجا بودم
(منظور حالت روان پریشی)
چیزی نمی تونه آتش خشم منو خاموش کنه
دیگه چیزی نمی تونه ایمان از دست رفته ام و برگردونه
این همون دنیایی نبود که آرزو اش رو میکردم . . .
#Sarah_Kane
#Psychosis
#4.48
@Distortedhuman
قسمتی از ویدیوِ خانم Sarah Kane که راجع به حالات روانی 4.48توضیحاتی میدهد
در این ویدیو خانم Sarah Kane سعی کرده احساسات و حالات روانی افرادی را که
درراس ساعت 4.48 به این حالت روان پریشی دچار میشوند را به تصویر بکشد
و احساساتی که در این ساعت به افراد القا میشود را به تصویر بکشد.
قسمتی از دیالوگ فیلم رو ترجمه کردیم براتون امیدواریم لذت ببرین !
___________________
من یه شبی رو داشتم که همه چیز بهم روشن شد.
اونا همشون اونجا بودن
هر یک از اونا...
اسم منو میدونستن
دیگه چطور میتونم دوباره حرف بزنم؟
__________________
ناراحتم
حس میکنم آینده برام نا امیدانه است
از هرچیزی خسته و ناراضی ام
من به شخص یه شکست خورده ی کامل ام
دوست دارم خودکشی بکنم
علاقه ام رو کاملا نسبت به آدما از دست دادم
نمی تونم تصمیمی بگیرم ، نمی تونم چیزی بخورم
نمی تونم فکر کنم ... بخوابم
نمی تونم به تنهاییم،ترسم،انزجارم غلبه کنم
از دارو درمانی وحشت زده میشم . . .
__________________
راس ساعت 4.48
وقتی که افسردگی به ملاقاتم میاد
باید خودم رو دار بزنم
به خاطر صدای نفس معشوقم...
واقعیت این مرگ و میر ها افسردم میکنه
واسه همینه که میخوام خودکشی کنم
بعضی از آدما اسم این افراط میذارن
ولی خوش شانس اند که این حقیقت و نمی دونن
زیاد طول نکشید ، مدت کمی اونجا بودم
(منظور حالت روان پریشی)
چیزی نمی تونه آتش خشم منو خاموش کنه
دیگه چیزی نمی تونه ایمان از دست رفته ام و برگردونه
این همون دنیایی نبود که آرزو اش رو میکردم . . .
#Sarah_Kane
#Psychosis
#4.48
@Distortedhuman
شاهکار گروه نو کلاسیک پست راک " نست "
پروازی در میان طبیعت و اعماق آرامش 👇👇
پروازی در میان طبیعت و اعماق آرامش 👇👇
ای دل پاره پاره ام / دیدن اوست چاره ام
اوست پناه و پشت من /تکیه بر این جهان مکن
#حضرت_مولانا #حضرت_خموش
#DistortedHuman
اوست پناه و پشت من /تکیه بر این جهان مکن
#حضرت_مولانا #حضرت_خموش
#DistortedHuman
ترکی از گروه " خبری از فرشته ها نیست "
به افتخار پرفسور هاوکینگز، ترک رو به نام ایشون منتشر کردن.
👇
به افتخار پرفسور هاوکینگز، ترک رو به نام ایشون منتشر کردن.
👇
توی انفرادی هر فکر مزخرفی به کلهات میزند !
هر کس که ساختن زندان انفرادی به کلهاش زده ،
آدم جالبی بوده و خوب میدانسته
با آدمها چطور بازی کند ...!
یعنی درستتر آن است که بگویم
میدانسته آدم بهترین دشمن خودش است ؛
لازم نیست او را کتک بزنند
یا زیر شکنجه لتوپارش کنند
بهترین راه این است که خودش
را با خودش تنها بگذارند تا خودش
دخل خودش را در بیاورد . . .
"احمد غلامی"
@Distortedhuman
هر کس که ساختن زندان انفرادی به کلهاش زده ،
آدم جالبی بوده و خوب میدانسته
با آدمها چطور بازی کند ...!
یعنی درستتر آن است که بگویم
میدانسته آدم بهترین دشمن خودش است ؛
لازم نیست او را کتک بزنند
یا زیر شکنجه لتوپارش کنند
بهترین راه این است که خودش
را با خودش تنها بگذارند تا خودش
دخل خودش را در بیاورد . . .
"احمد غلامی"
@Distortedhuman
از سولو های بی نظیر سلطان گیلمور❤️
پیشنهاد میکنم دانلود کنین
#Progressive_Rock
#Classic_Rock
#David_Gilmour
@Distortedhuman
پیشنهاد میکنم دانلود کنین
#Progressive_Rock
#Classic_Rock
#David_Gilmour
@Distortedhuman
احساس میکنم از کتاب ها میترسم ...
هر وقت خود را در میان کتاب ها میبینم ،
با صراحت بی رحمانه ای احساس نادانی میکنم ...
|محمود دولت آبادی|
@Distortedhuman
هر وقت خود را در میان کتاب ها میبینم ،
با صراحت بی رحمانه ای احساس نادانی میکنم ...
|محمود دولت آبادی|
@Distortedhuman