سقوط میکنیم
بازهم برمیخیزیم
فراموش میکنیم
باز هم به یاد میآوریم
امیدمان را از دست میدهیم
باز هم امیدوار میشویم
چه موجودات حقیری هستیم !
همیشه باید کارها را تمام کنیم ...
@Distortedhuman
بازهم برمیخیزیم
فراموش میکنیم
باز هم به یاد میآوریم
امیدمان را از دست میدهیم
باز هم امیدوار میشویم
چه موجودات حقیری هستیم !
همیشه باید کارها را تمام کنیم ...
@Distortedhuman
حافظ از باد خزان در چمن دهر مرنج
فکر معقول بفرما، گل بی خار کجاست؟
من اگر خارم اگر گل، چمن آرایی هست
که از آن دست که او می کشدم می رویم
#حضرت_حافظ
@DistortedHuman
فکر معقول بفرما، گل بی خار کجاست؟
من اگر خارم اگر گل، چمن آرایی هست
که از آن دست که او می کشدم می رویم
#حضرت_حافظ
@DistortedHuman
به دنیا نگاه کن ،
گورستانیست در جنبش
و هر که لاشه ی خود را
بر دوش میکشد ...
|بهرام سالکی|
@Distortedhuman
گورستانیست در جنبش
و هر که لاشه ی خود را
بر دوش میکشد ...
|بهرام سالکی|
@Distortedhuman
ساندترک سریال Game Of Thrones
پیشنهاد میکنم دانلود کنین
#Game_Of_Thrones
#Instrumental
#Ambient
#Soundtrack
پیشنهاد میکنم دانلود کنین
#Game_Of_Thrones
#Instrumental
#Ambient
#Soundtrack
"روان پریشی ساعت 4.48"
قسمتی از ویدیوِ خانم Sarah Kane که راجع به حالات روانی 4.48توضیحاتی میدهد
در این ویدیو خانم Sarah Kane سعی کرده احساسات و حالات روانی افرادی را که
درراس ساعت 4.48 به این حالت روان پریشی دچار میشوند را به تصویر بکشد
و احساساتی که در این ساعت به افراد القا میشود را به تصویر بکشد.
قسمتی از دیالوگ فیلم رو ترجمه کردیم براتون امیدواریم لذت ببرین !
___________________
من یه شبی رو داشتم که همه چیز بهم روشن شد.
اونا همشون اونجا بودن
هر یک از اونا...
اسم منو میدونستن
دیگه چطور میتونم دوباره حرف بزنم؟
__________________
ناراحتم
حس میکنم آینده برام نا امیدانه است
از هرچیزی خسته و ناراضی ام
من به شخص یه شکست خورده ی کامل ام
دوست دارم خودکشی بکنم
علاقه ام رو کاملا نسبت به آدما از دست دادم
نمی تونم تصمیمی بگیرم ، نمی تونم چیزی بخورم
نمی تونم فکر کنم ... بخوابم
نمی تونم به تنهاییم،ترسم،انزجارم غلبه کنم
از دارو درمانی وحشت زده میشم . . .
__________________
راس ساعت 4.48
وقتی که افسردگی به ملاقاتم میاد
باید خودم رو دار بزنم
به خاطر صدای نفس معشوقم...
واقعیت این مرگ و میر ها افسردم میکنه
واسه همینه که میخوام خودکشی کنم
بعضی از آدما اسم این افراط میذارن
ولی خوش شانس اند که این حقیقت و نمی دونن
زیاد طول نکشید ، مدت کمی اونجا بودم
(منظور حالت روان پریشی)
چیزی نمی تونه آتش خشم منو خاموش کنه
دیگه چیزی نمی تونه ایمان از دست رفته ام و برگردونه
این همون دنیایی نبود که آرزو اش رو میکردم . . .
#Sarah_Kane
#Psychosis
#4.48
@Distortedhuman
قسمتی از ویدیوِ خانم Sarah Kane که راجع به حالات روانی 4.48توضیحاتی میدهد
در این ویدیو خانم Sarah Kane سعی کرده احساسات و حالات روانی افرادی را که
درراس ساعت 4.48 به این حالت روان پریشی دچار میشوند را به تصویر بکشد
و احساساتی که در این ساعت به افراد القا میشود را به تصویر بکشد.
قسمتی از دیالوگ فیلم رو ترجمه کردیم براتون امیدواریم لذت ببرین !
___________________
من یه شبی رو داشتم که همه چیز بهم روشن شد.
اونا همشون اونجا بودن
هر یک از اونا...
اسم منو میدونستن
دیگه چطور میتونم دوباره حرف بزنم؟
__________________
ناراحتم
حس میکنم آینده برام نا امیدانه است
از هرچیزی خسته و ناراضی ام
من به شخص یه شکست خورده ی کامل ام
دوست دارم خودکشی بکنم
علاقه ام رو کاملا نسبت به آدما از دست دادم
نمی تونم تصمیمی بگیرم ، نمی تونم چیزی بخورم
نمی تونم فکر کنم ... بخوابم
نمی تونم به تنهاییم،ترسم،انزجارم غلبه کنم
از دارو درمانی وحشت زده میشم . . .
__________________
راس ساعت 4.48
وقتی که افسردگی به ملاقاتم میاد
باید خودم رو دار بزنم
به خاطر صدای نفس معشوقم...
واقعیت این مرگ و میر ها افسردم میکنه
واسه همینه که میخوام خودکشی کنم
بعضی از آدما اسم این افراط میذارن
ولی خوش شانس اند که این حقیقت و نمی دونن
زیاد طول نکشید ، مدت کمی اونجا بودم
(منظور حالت روان پریشی)
چیزی نمی تونه آتش خشم منو خاموش کنه
دیگه چیزی نمی تونه ایمان از دست رفته ام و برگردونه
این همون دنیایی نبود که آرزو اش رو میکردم . . .
#Sarah_Kane
#Psychosis
#4.48
@Distortedhuman