گاهی فکر میکنم
آدمهای زیادی هستند که
من میتوانم با آنها عمیقا
احساس نزدیکی کنم؛
اما افسوس که نمیشناسمشان...
"مصطفیمستور"
@Distortedhuman
آدمهای زیادی هستند که
من میتوانم با آنها عمیقا
احساس نزدیکی کنم؛
اما افسوس که نمیشناسمشان...
"مصطفیمستور"
@Distortedhuman
زندگى معمائى است كه هركس
به اندازه ى حس تشخيص،
وسعت محيط و
روشنايى تفكر خود،
آن را حل كرده است . . .
@Distortedhuman
به اندازه ى حس تشخيص،
وسعت محيط و
روشنايى تفكر خود،
آن را حل كرده است . . .
@Distortedhuman
@Distortedhuman
بى آنكه چيزى بگويى
قدم هايت تند تر مى شود
به خانه مى رسى
لا به لاى كتابت شعرى ست
كه سيگارت را روشن مى كند . . .
بى آنكه چيزى بگويى
قدم هايت تند تر مى شود
به خانه مى رسى
لا به لاى كتابت شعرى ست
كه سيگارت را روشن مى كند . . .
اگر روزم پریشان شد ، فدای تاری از زلفش
که هر شب با خیالش خواب های دیگری دارم
#اخوان_ثالث
@DistortedHuman
که هر شب با خیالش خواب های دیگری دارم
#اخوان_ثالث
@DistortedHuman
اجازه نده رنگ های واقعی آن چشم ها را لکه دار کند . . .
نه . . .
وانمود کن که واقعی نیست . . .
نه . . . واقعی نیست . . . واقعی نیست . . .
قسمتی از متن آهنگ "Backfire "
پیشنهاد میکنم دانلود کنین 👆
#Sleeping_Pulse
#Progressive_Rock
نه . . .
وانمود کن که واقعی نیست . . .
نه . . . واقعی نیست . . . واقعی نیست . . .
قسمتی از متن آهنگ "Backfire "
پیشنهاد میکنم دانلود کنین 👆
#Sleeping_Pulse
#Progressive_Rock
افسردگی بهایی است که انسان برای شناخت خود میپردازد.
هرچه عمیق تر به زندگی بنگری؛
به همان مقدار هم عمیق تر رنج میکشی . . .
@Distortedhuman
| اروین یالوم |
هرچه عمیق تر به زندگی بنگری؛
به همان مقدار هم عمیق تر رنج میکشی . . .
@Distortedhuman
| اروین یالوم |
فرق بزرگيست ميان كسى كه تنها مانده
و كسى كه تنهايى را انتخاب كرده است ...
"صد سال تنهایی"
"گارسیا مارکز"
@Distortedhuman
و كسى كه تنهايى را انتخاب كرده است ...
"صد سال تنهایی"
"گارسیا مارکز"
@Distortedhuman