نمي دانستم كه آيا اين اندوه است كه
ما را به تفكر وا مي دارد،
يا تفكر است كه ما را اندوهگين مي كند . . .
@Distortedhuman
| بوكوفسكي |
ما را به تفكر وا مي دارد،
يا تفكر است كه ما را اندوهگين مي كند . . .
@Distortedhuman
| بوكوفسكي |
مردمي كه فكرشان آزاد نيست
هيچگاه آزاد نخواهند شد!
بلكه به وسعت تفكرشان
قفسي ديگر را تجربه خواهند كرد . . .
@Distortedhuman
هيچگاه آزاد نخواهند شد!
بلكه به وسعت تفكرشان
قفسي ديگر را تجربه خواهند كرد . . .
@Distortedhuman
پدر خیال می کرد آدم وقتی در
حجره ی خودش تنها باشد تنهاست ؛
نمی دانست تنهایی را فقط در
شلوغی می شود حس کرد . . .
"عباس معروفی"
@Distortedhuman
حجره ی خودش تنها باشد تنهاست ؛
نمی دانست تنهایی را فقط در
شلوغی می شود حس کرد . . .
"عباس معروفی"
@Distortedhuman
هر روز كه از خواب بيدار مي شوم
مي بينم هنوز امروز است و
فردا نيامده است!
"فردا" واژه اي بيش نيست
هرچه كه هست امروز است . . .
@Distortedhuman
مي بينم هنوز امروز است و
فردا نيامده است!
"فردا" واژه اي بيش نيست
هرچه كه هست امروز است . . .
@Distortedhuman
یکی از کارای خوب گروه برزیلی "Helllight"
پیشنهاد میکنم دانلود کنین !
#Funeral_Doom
#Doom_Metal
@Distortedhuman
پیشنهاد میکنم دانلود کنین !
#Funeral_Doom
#Doom_Metal
@Distortedhuman
يک حکايت . . .
يک بي نهايت . . .
و دوباره تکرار . . .
تکرار نابهنگام زمان پوچ !
استمرار نفس هاي سرد خفقان آور . . .
و دوباره نام بي هويت زندگي . . .
@Distortedhuman
يک بي نهايت . . .
و دوباره تکرار . . .
تکرار نابهنگام زمان پوچ !
استمرار نفس هاي سرد خفقان آور . . .
و دوباره نام بي هويت زندگي . . .
@Distortedhuman
☝
همیشه از یک دوراهی شروع میشود, تلاطم زندگی.
گاهی انتخاب بر عهده ی اختیارات خودمان است و گاهی خارج از اختیارات مان. زمانی که انتخاب خود را کردیم به ناچار با تعداد بی نهایتی از همین انتخاب ها، خودمان را در گوشه ی اتاقی تاریک و مخوف میابیم، گویی این تصمیمات تشنه به خون مان هستند. با امید اینکه رهایی یابیم یکی را می گزینیم غافل از اینکه، نه تنها آزادی ای در پیش نیست بلکه از یک اتاق به یک تالاری از تصمیمات منتقل شده ایم و بسان زمان که پیوسته در حال رقم خوردن است این چرخه رقم خواهد خورد. با هر تصمیم تحولاتی عظیم در شخصیت و روحیات فرد به وجود می آید و بلاشک در پایانی مجهول، خبری از فردی که در ابتدا اولین تصمیم را گرفته بود نیست. ولی اینگونه بنگریم که گویا همه ی ما در ذات بدون تحول و خام هستیم، این لایه های قطوری از انتخاب هایمان است که رفته رفته روزنه های هوا را بر روی خود درون ما بسته و آن را خفه میکند.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
همیشه از یک دوراهی شروع میشود, تلاطم زندگی.
گاهی انتخاب بر عهده ی اختیارات خودمان است و گاهی خارج از اختیارات مان. زمانی که انتخاب خود را کردیم به ناچار با تعداد بی نهایتی از همین انتخاب ها، خودمان را در گوشه ی اتاقی تاریک و مخوف میابیم، گویی این تصمیمات تشنه به خون مان هستند. با امید اینکه رهایی یابیم یکی را می گزینیم غافل از اینکه، نه تنها آزادی ای در پیش نیست بلکه از یک اتاق به یک تالاری از تصمیمات منتقل شده ایم و بسان زمان که پیوسته در حال رقم خوردن است این چرخه رقم خواهد خورد. با هر تصمیم تحولاتی عظیم در شخصیت و روحیات فرد به وجود می آید و بلاشک در پایانی مجهول، خبری از فردی که در ابتدا اولین تصمیم را گرفته بود نیست. ولی اینگونه بنگریم که گویا همه ی ما در ذات بدون تحول و خام هستیم، این لایه های قطوری از انتخاب هایمان است که رفته رفته روزنه های هوا را بر روی خود درون ما بسته و آن را خفه میکند.
#پ_احمدی
@DistortedHuman