@Distortedhuman
هیچ کس با من نیست
مانده ام تا به چه اندیشه کنم
مانده ام در قفس تنهایی ...
در قفس
می خوانم
چه غریبانه شبی است
شب تنهایی من . . .
سهراب سپهری
هیچ کس با من نیست
مانده ام تا به چه اندیشه کنم
مانده ام در قفس تنهایی ...
در قفس
می خوانم
چه غریبانه شبی است
شب تنهایی من . . .
سهراب سپهری
مقصدی وجود دارد،
اما راهی بهسوی آن نیست؛
آنچه ما راه مینامیم،
تردید است ٬ تردید . . .
فرانتس کافکا
@Distortedhuman
اما راهی بهسوی آن نیست؛
آنچه ما راه مینامیم،
تردید است ٬ تردید . . .
فرانتس کافکا
@Distortedhuman
انسان به بودن در هر جايی عادت مي كند و
ديگر برايش سخت است كه از آنجا برود.
نحوه فكر كردنش هم بعد از مدتی
عادت می شود . . .
@Distortedhuman
ديگر برايش سخت است كه از آنجا برود.
نحوه فكر كردنش هم بعد از مدتی
عادت می شود . . .
@Distortedhuman
نمي دانستم كه آيا اين اندوه است كه
ما را به تفكر وا مي دارد،
يا تفكر است كه ما را اندوهگين مي كند . . .
@Distortedhuman
| بوكوفسكي |
ما را به تفكر وا مي دارد،
يا تفكر است كه ما را اندوهگين مي كند . . .
@Distortedhuman
| بوكوفسكي |
مردمي كه فكرشان آزاد نيست
هيچگاه آزاد نخواهند شد!
بلكه به وسعت تفكرشان
قفسي ديگر را تجربه خواهند كرد . . .
@Distortedhuman
هيچگاه آزاد نخواهند شد!
بلكه به وسعت تفكرشان
قفسي ديگر را تجربه خواهند كرد . . .
@Distortedhuman
پدر خیال می کرد آدم وقتی در
حجره ی خودش تنها باشد تنهاست ؛
نمی دانست تنهایی را فقط در
شلوغی می شود حس کرد . . .
"عباس معروفی"
@Distortedhuman
حجره ی خودش تنها باشد تنهاست ؛
نمی دانست تنهایی را فقط در
شلوغی می شود حس کرد . . .
"عباس معروفی"
@Distortedhuman