کیستم من ؟
جسمی تو خالی،مملو از افکار مسموم
روحی غریب در جسمی به ظاهر آشنا...
تلاشی برای فریب ذهن خود
برای آنچه که نیستی
تقلا کردن بی فایده است
ذات عوض نمی شود . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
جسمی تو خالی،مملو از افکار مسموم
روحی غریب در جسمی به ظاهر آشنا...
تلاشی برای فریب ذهن خود
برای آنچه که نیستی
تقلا کردن بی فایده است
ذات عوض نمی شود . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
فساد نژاد ما ازبچه و پیر
و جوانش پیداست.
همه مان ادای زندگی را درآوردهایم،
کاشکی ادا بود...
به زندگی دهن کجی کرده ایم!
"صادق هدایت"
@Distortedhuman
و جوانش پیداست.
همه مان ادای زندگی را درآوردهایم،
کاشکی ادا بود...
به زندگی دهن کجی کرده ایم!
"صادق هدایت"
@Distortedhuman
@Distortedhuman
هیچ کس با من نیست
مانده ام تا به چه اندیشه کنم
مانده ام در قفس تنهایی ...
در قفس
می خوانم
چه غریبانه شبی است
شب تنهایی من . . .
سهراب سپهری
هیچ کس با من نیست
مانده ام تا به چه اندیشه کنم
مانده ام در قفس تنهایی ...
در قفس
می خوانم
چه غریبانه شبی است
شب تنهایی من . . .
سهراب سپهری
مقصدی وجود دارد،
اما راهی بهسوی آن نیست؛
آنچه ما راه مینامیم،
تردید است ٬ تردید . . .
فرانتس کافکا
@Distortedhuman
اما راهی بهسوی آن نیست؛
آنچه ما راه مینامیم،
تردید است ٬ تردید . . .
فرانتس کافکا
@Distortedhuman
انسان به بودن در هر جايی عادت مي كند و
ديگر برايش سخت است كه از آنجا برود.
نحوه فكر كردنش هم بعد از مدتی
عادت می شود . . .
@Distortedhuman
ديگر برايش سخت است كه از آنجا برود.
نحوه فكر كردنش هم بعد از مدتی
عادت می شود . . .
@Distortedhuman
نمي دانستم كه آيا اين اندوه است كه
ما را به تفكر وا مي دارد،
يا تفكر است كه ما را اندوهگين مي كند . . .
@Distortedhuman
| بوكوفسكي |
ما را به تفكر وا مي دارد،
يا تفكر است كه ما را اندوهگين مي كند . . .
@Distortedhuman
| بوكوفسكي |