👆👆
نت های موسیقی به کنار،
احساساتی که این بشر تو نواختن سازش به خرج میده،
خودش در نوع خودش
کم نظیره. . .
#نو_کلاسیک / پست_راک
بند تک نفره
نت های موسیقی به کنار،
احساساتی که این بشر تو نواختن سازش به خرج میده،
خودش در نوع خودش
کم نظیره. . .
#نو_کلاسیک / پست_راک
بند تک نفره
ما در چاهک دنیا داریم زندگی میکنیم و مثل کِرم در فقرو ناخوشی وکثافت میلولیم وبه ننگین ترین طرزی درقید حیاتیم . . .
"هدایت"
@Distortedhuman
"هدایت"
@Distortedhuman
مینگرم برای یافتن حقیقت هایی
حقیقت هایی که چه آسوده و سخت
زخم های عمیقی را در دلم کاشته اند ...
دیگر مانند همیشه های همیشه
تلخم و به یاد تلخی های گذشته ام
دیگر راهی برایم نمانده جز باور حقیقی این گذشته ها
چه تلخ
چه سخت . . .
@Distortedhuman
حقیقت هایی که چه آسوده و سخت
زخم های عمیقی را در دلم کاشته اند ...
دیگر مانند همیشه های همیشه
تلخم و به یاد تلخی های گذشته ام
دیگر راهی برایم نمانده جز باور حقیقی این گذشته ها
چه تلخ
چه سخت . . .
@Distortedhuman
و سهم ما از انسانيت
چيزي نيست جز نفرت
به هم نوعان خويش
از انسان هايي که
دائما آدم ها را بخاطر بودنشان
در اين دنياي اسفناک محکوم مي کنند
و از اين دنيا چيزي جز
خاکسترهاي وجود ادمها
باقي نمانده . . .
#جهانشاهي
@Distortedhuman
چيزي نيست جز نفرت
به هم نوعان خويش
از انسان هايي که
دائما آدم ها را بخاطر بودنشان
در اين دنياي اسفناک محکوم مي کنند
و از اين دنيا چيزي جز
خاکسترهاي وجود ادمها
باقي نمانده . . .
#جهانشاهي
@Distortedhuman
کیستم من ؟
جسمی تو خالی،مملو از افکار مسموم
روحی غریب در جسمی به ظاهر آشنا...
تلاشی برای فریب ذهن خود
برای آنچه که نیستی
تقلا کردن بی فایده است
ذات عوض نمی شود . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
جسمی تو خالی،مملو از افکار مسموم
روحی غریب در جسمی به ظاهر آشنا...
تلاشی برای فریب ذهن خود
برای آنچه که نیستی
تقلا کردن بی فایده است
ذات عوض نمی شود . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
فساد نژاد ما ازبچه و پیر
و جوانش پیداست.
همه مان ادای زندگی را درآوردهایم،
کاشکی ادا بود...
به زندگی دهن کجی کرده ایم!
"صادق هدایت"
@Distortedhuman
و جوانش پیداست.
همه مان ادای زندگی را درآوردهایم،
کاشکی ادا بود...
به زندگی دهن کجی کرده ایم!
"صادق هدایت"
@Distortedhuman