شبیه جغد شده بودم ولی ناله های
من در گلویم گیر کرده بود و به
شکل لکه های خون آن ها را تُـف
میکردم . . . .
"صادق هدایت"
@Distortedhuman
من در گلویم گیر کرده بود و به
شکل لکه های خون آن ها را تُـف
میکردم . . . .
"صادق هدایت"
@Distortedhuman
چه حکمتی ست
زمانی که نمی توانی
خود را در جرگه ی
مردمِ دنیای بیرون
جای دهی . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
زمانی که نمی توانی
خود را در جرگه ی
مردمِ دنیای بیرون
جای دهی . . .
#جهانشاهی
@Distortedhuman
من می خواهم بدانم که ،
راستی راستی زندگی یعنی اینکه
توی یک تکه جا ، هی بروی و برگردی
تا پیر بشوی و دیگر هیچ ؛
یا اینکه طور دیگری هم
توی دنیا می شود زندگی کرد . . . ?
"صمد بهرنگی"
@Distortedhuman
راستی راستی زندگی یعنی اینکه
توی یک تکه جا ، هی بروی و برگردی
تا پیر بشوی و دیگر هیچ ؛
یا اینکه طور دیگری هم
توی دنیا می شود زندگی کرد . . . ?
"صمد بهرنگی"
@Distortedhuman
هر از گاهی خلوتی لازم است
در جایی دور از تكرارها . . .
تا باور كنیم زندگی در فراتر
رفتن از روزمرهگی ست . . .
@Distortedhuman
در جایی دور از تكرارها . . .
تا باور كنیم زندگی در فراتر
رفتن از روزمرهگی ست . . .
@Distortedhuman
آنچه شما عشق مینامید،
دیوانگی هاییست کوتاه
و زناشوئیتان حماقتیست دراز،
پایان بخشِ این دیوانگی هایِ کوتاه!
"فریدریشنیچه"
@Distortedhuman
دیوانگی هاییست کوتاه
و زناشوئیتان حماقتیست دراز،
پایان بخشِ این دیوانگی هایِ کوتاه!
"فریدریشنیچه"
@Distortedhuman
ور تو افلاطون و لقمانی بعلم / من به یک دیدار نادانت کنم #حضرت_مولانا @DistortedHuman
👆👆
نت های موسیقی به کنار،
احساساتی که این بشر تو نواختن سازش به خرج میده،
خودش در نوع خودش
کم نظیره. . .
#نو_کلاسیک / پست_راک
بند تک نفره
نت های موسیقی به کنار،
احساساتی که این بشر تو نواختن سازش به خرج میده،
خودش در نوع خودش
کم نظیره. . .
#نو_کلاسیک / پست_راک
بند تک نفره