و دیگر این که زیاد خسته و به همه چیز بی علاقه هستم.
فقط روزها را می گذرانم و هر شب بعد از صرف اشربهٔ مفصل خود را به خاک می سپارم و یک اخ و تف هم روی قبرم می اندازم.
اما معجز دیگرم این است که صبح باز بلند می شوم و راه می افتم!
👤صادق هدایت
📘نامه به جمالزاده
Join US! @Distortedhuman
فقط روزها را می گذرانم و هر شب بعد از صرف اشربهٔ مفصل خود را به خاک می سپارم و یک اخ و تف هم روی قبرم می اندازم.
اما معجز دیگرم این است که صبح باز بلند می شوم و راه می افتم!
👤صادق هدایت
📘نامه به جمالزاده
Join US! @Distortedhuman