بشر موجودی منطقی نیست،
موجودی است منطق تراش.
به هر کار دست زد و به هر چه عادت کرد ،
سعی میکند برای آن دلیلی بتراشد و عذر و بهانه ای بیاورد
وقتی حرف می زنیم، بیشتر میخواهیم خودمان را قانع کنیم تا دیگران را ،
کسی که قانع شده باشد ،
کسی که به اندیشه های خود ایمان داشته باشد،
اصلا حرف نمی زند.. . .
فریدون تنکابنی
@Distortedhuman
موجودی است منطق تراش.
به هر کار دست زد و به هر چه عادت کرد ،
سعی میکند برای آن دلیلی بتراشد و عذر و بهانه ای بیاورد
وقتی حرف می زنیم، بیشتر میخواهیم خودمان را قانع کنیم تا دیگران را ،
کسی که قانع شده باشد ،
کسی که به اندیشه های خود ایمان داشته باشد،
اصلا حرف نمی زند.. . .
فریدون تنکابنی
@Distortedhuman
فاصله ما تا مرگ گاهی فقط به اندازه ی یک نفر است، این نفر را که بردارید. . .
فقط مرگ باقی میماند.
#مارگریت_یورسنار
@DistortedHuman
فقط مرگ باقی میماند.
#مارگریت_یورسنار
@DistortedHuman
همانا که
"سرزمین من"
پر شده از خون ... !
خون های بیرنگ
به رنگ فحشا !
پروژه های ناتمام
دزدی های ...
مردمانی که از درد
کلیه هایشان را میفروشند...
سرزمینی
چند هزار ساله . . . @Distortedhuman
"سرزمین من"
پر شده از خون ... !
خون های بیرنگ
به رنگ فحشا !
پروژه های ناتمام
دزدی های ...
مردمانی که از درد
کلیه هایشان را میفروشند...
سرزمینی
چند هزار ساله . . . @Distortedhuman
دنیایی که انسان ناگزیر باشد برای اثبات ناچیزترین حقوق خویش، تا حد مرگ سرود بخواند، دنیای بسیار زشتی است؛ دنیایی وارونه با مفاهیم وارونه.
احمد شاملو
@Distortedhuman
احمد شاملو
@Distortedhuman
آنها خوشبختند، آزادند ولی ما چه هستیم: یکمشت سایه های سرگردان با افکار شوریده که در هم میلولیم!
پس شما تمام این مدت را چه میکنید؟
چشم براه هستیم …. هزار جور حرف میزنند، میگویند که دوباره برمی گردیم روی زمین …افسوس، آیا ممکن است ؟ روی زمین یک امید فرار هست آنهم مرگ است ، مرگ !
"آفرینگان"
"صادق هدایت"
@Distortedhuman
پس شما تمام این مدت را چه میکنید؟
چشم براه هستیم …. هزار جور حرف میزنند، میگویند که دوباره برمی گردیم روی زمین …افسوس، آیا ممکن است ؟ روی زمین یک امید فرار هست آنهم مرگ است ، مرگ !
"آفرینگان"
"صادق هدایت"
@Distortedhuman
@Distortedhuman
دست خوش یک پیشامد باطل
بی هیچ صدایی
تاریک و خاکستری ,در میان شب های بی ستاره
که بی هیچ هدفی رهسپار میشود
یک ذهن بی جان , یک روح سرگردان
در پیچ و خم پاییز
روزهای من در سایه روشن به تصویر کشیده شده
بارقه ای از بخشندگی . . .
شناور در دوردست ها
به سوی قلب زمستان
بی حرکت, و بی هیچ آرزویی . . .
اما , شروع ما کجاست . . . ?
#Empyrium #Saviour
دست خوش یک پیشامد باطل
بی هیچ صدایی
تاریک و خاکستری ,در میان شب های بی ستاره
که بی هیچ هدفی رهسپار میشود
یک ذهن بی جان , یک روح سرگردان
در پیچ و خم پاییز
روزهای من در سایه روشن به تصویر کشیده شده
بارقه ای از بخشندگی . . .
شناور در دوردست ها
به سوی قلب زمستان
بی حرکت, و بی هیچ آرزویی . . .
اما , شروع ما کجاست . . . ?
#Empyrium #Saviour
به دریا مرو گفتمت زینهار / اگر میروی تن به طوفان سپار @DistortedHuman