برف های هفت سالگی ام را
به خاطر صبح هایش
با صدای پدر دوست داشتم
بیدار شو ببین که چه برفی می آید
برف های ده سالگی ام را
به خاطر آدم برفی هایش
برف های چهارده سالگی ام را
برای اخبار
شبانگاهی , برای تعطیلی هایش
برف های بیست سالگی ام را
درست به خاطر ندارم
روزهایی تار
سرگردان میان فکرهای یخ زده و امیدهای موهوم
برف های بیست و چهار سالگی ام را
زودتر از اینها باید فراموش کنم
فقط سرما
سرما . . .
سرما . . .
@Distortedhuman
به خاطر صبح هایش
با صدای پدر دوست داشتم
بیدار شو ببین که چه برفی می آید
برف های ده سالگی ام را
به خاطر آدم برفی هایش
برف های چهارده سالگی ام را
برای اخبار
شبانگاهی , برای تعطیلی هایش
برف های بیست سالگی ام را
درست به خاطر ندارم
روزهایی تار
سرگردان میان فکرهای یخ زده و امیدهای موهوم
برف های بیست و چهار سالگی ام را
زودتر از اینها باید فراموش کنم
فقط سرما
سرما . . .
سرما . . .
@Distortedhuman
ما سه چهارم وجود خودمان را به تاوان اینکه شبیه دیگران باشیم. . .
از دست میدهیم
#شوپنهاور
@DistortedHuman
از دست میدهیم
#شوپنهاور
@DistortedHuman
این مردمی که میبینید یک گله گوسفند هستند،که نه فکر دارند و نه جرعت تلاش،به قدری به زیر فشار فکر عرب مسموم شده اند که با هستی خودشان هم غریبه اند !
#صادق_هدایت
@Distortedhuman
#صادق_هدایت
@Distortedhuman
تا چه مایه اندوهناک و دشوار می تواند باشد عالم
وقتی تو هیچ جایی برای
حضور در آن نداشته باشی . . .
@Distortedhuman
وقتی تو هیچ جایی برای
حضور در آن نداشته باشی . . .
@Distortedhuman
بشر موجودی منطقی نیست،
موجودی است منطق تراش.
به هر کار دست زد و به هر چه عادت کرد ،
سعی میکند برای آن دلیلی بتراشد و عذر و بهانه ای بیاورد
وقتی حرف می زنیم، بیشتر میخواهیم خودمان را قانع کنیم تا دیگران را ،
کسی که قانع شده باشد ،
کسی که به اندیشه های خود ایمان داشته باشد،
اصلا حرف نمی زند.. . .
فریدون تنکابنی
@Distortedhuman
موجودی است منطق تراش.
به هر کار دست زد و به هر چه عادت کرد ،
سعی میکند برای آن دلیلی بتراشد و عذر و بهانه ای بیاورد
وقتی حرف می زنیم، بیشتر میخواهیم خودمان را قانع کنیم تا دیگران را ،
کسی که قانع شده باشد ،
کسی که به اندیشه های خود ایمان داشته باشد،
اصلا حرف نمی زند.. . .
فریدون تنکابنی
@Distortedhuman
فاصله ما تا مرگ گاهی فقط به اندازه ی یک نفر است، این نفر را که بردارید. . .
فقط مرگ باقی میماند.
#مارگریت_یورسنار
@DistortedHuman
فقط مرگ باقی میماند.
#مارگریت_یورسنار
@DistortedHuman