أیها الحزن ..
ألم تؤلمک رکبتاک
من الجثو فوق صدورنا؟!
و تو ای اَندوه ..
آیا زانوانَت
از زانو زدن بر سینههامان
بهدَرد نیامد؟
Join US! @Distortedhuman
ألم تؤلمک رکبتاک
من الجثو فوق صدورنا؟!
و تو ای اَندوه ..
آیا زانوانَت
از زانو زدن بر سینههامان
بهدَرد نیامد؟
Join US! @Distortedhuman
اما سرانجام باید رفت و انسان سر از کار طبیعت در نمی آورد. جهان کر و کور و گنگ است و به ندای ما پاسخ نمی دهد ، و رنج ما نیز دقیقاً در همین نکته قرار دارد.
👤 آلبر کامو
Join US! @Distortedhuman
👤 آلبر کامو
Join US! @Distortedhuman
از تو، چنان رنجی به من رسیده که هرگز انتظارش را از هیچ جنبندهای نداشتم. حتی امروز، فکرت در ذهنم با رنج آمیخته است. اما با تمام این مرارتها، صورتت برای من هنوز خوشبختیست؛ خودِ زندگیست. هیچ کاری نمیتوانم بکنم، هیچ کاری نکردهام که از این عشق رها شوم که از درون تهیام کرده پیش از اینکه تا ته قلبم را لبریز کند !
👤آلبر کامو
📚خطاب به عشق
Join US! @Distortedhuman
👤آلبر کامو
📚خطاب به عشق
Join US! @Distortedhuman