دوستان همونطوری که گفته بودیم، به مناسبت یک هزار نفری شدن کانال براتون یه کالکشن آمده کردیم و کاراش تقریبا تموم هستش و تا دو سه روز براتون همینجا قرارداده میشه.
تصمیم گرفتیم آهنگ ها به صورت جدا اینجا گذاشته نشه چون کانال نامرتب دیده میشه و دسته بندی ها و طبقه بندی های مخصوص خودمون رو نمیتونیم انجام بدیم.
پس منتظر یه کالکشن بی نظیر از آهنگ های کانال و پیشنهادی خودمون باشین.
ممنون از همراهی و حمایتتون.
نظری داشتین با ادمین ها در ارتباط باشین :
@Syndicated
@Sleep_Dealer
=============================
This is Obsessive Mind's Media.
We Write.
We Create.
... But We Do 'NOT' Exist.
We Live In Our Obsessed Shadows.
تصمیم گرفتیم آهنگ ها به صورت جدا اینجا گذاشته نشه چون کانال نامرتب دیده میشه و دسته بندی ها و طبقه بندی های مخصوص خودمون رو نمیتونیم انجام بدیم.
پس منتظر یه کالکشن بی نظیر از آهنگ های کانال و پیشنهادی خودمون باشین.
ممنون از همراهی و حمایتتون.
نظری داشتین با ادمین ها در ارتباط باشین :
@Syndicated
@Sleep_Dealer
=============================
This is Obsessive Mind's Media.
We Write.
We Create.
... But We Do 'NOT' Exist.
We Live In Our Obsessed Shadows.
بیا باهم خانه ای بسازیم
بی هیچ دری به بیرون
تنها دریچه ای کافی است
تا به خیابان نگاه کنیم و بخندیم
به این زندانی های سرگردان . . .
#مقربین
@Distortedhuman
بی هیچ دری به بیرون
تنها دریچه ای کافی است
تا به خیابان نگاه کنیم و بخندیم
به این زندانی های سرگردان . . .
#مقربین
@Distortedhuman
I'm The Last, The One Who Holds On Past , The One Who Choose This Path ! @Distortedhuman
قدم میزنم
در جست و جوی کسی نیستم
در جست و جوی جایی نیستم
در جست و جوی چیزی نیستم
قدم میزنم
تا پاهایم را فراموش نکنم . . .
@Distortedhuman
در جست و جوی کسی نیستم
در جست و جوی جایی نیستم
در جست و جوی چیزی نیستم
قدم میزنم
تا پاهایم را فراموش نکنم . . .
@Distortedhuman
خستگىِ اين روزهاي تكراري
حتي با خواب هم از تن آدم نميرود
چون روح خسته باشد
خوشي ها مرز عميقي با انسان ايجاد ميكنند . . .
#حسام_جليلي
@Distortedhuman
حتي با خواب هم از تن آدم نميرود
چون روح خسته باشد
خوشي ها مرز عميقي با انسان ايجاد ميكنند . . .
#حسام_جليلي
@Distortedhuman
برف های هفت سالگی ام را
به خاطر صبح هایش
با صدای پدر دوست داشتم
بیدار شو ببین که چه برفی می آید
برف های ده سالگی ام را
به خاطر آدم برفی هایش
برف های چهارده سالگی ام را
برای اخبار
شبانگاهی , برای تعطیلی هایش
برف های بیست سالگی ام را
درست به خاطر ندارم
روزهایی تار
سرگردان میان فکرهای یخ زده و امیدهای موهوم
برف های بیست و چهار سالگی ام را
زودتر از اینها باید فراموش کنم
فقط سرما
سرما . . .
سرما . . .
@Distortedhuman
به خاطر صبح هایش
با صدای پدر دوست داشتم
بیدار شو ببین که چه برفی می آید
برف های ده سالگی ام را
به خاطر آدم برفی هایش
برف های چهارده سالگی ام را
برای اخبار
شبانگاهی , برای تعطیلی هایش
برف های بیست سالگی ام را
درست به خاطر ندارم
روزهایی تار
سرگردان میان فکرهای یخ زده و امیدهای موهوم
برف های بیست و چهار سالگی ام را
زودتر از اینها باید فراموش کنم
فقط سرما
سرما . . .
سرما . . .
@Distortedhuman
ما سه چهارم وجود خودمان را به تاوان اینکه شبیه دیگران باشیم. . .
از دست میدهیم
#شوپنهاور
@DistortedHuman
از دست میدهیم
#شوپنهاور
@DistortedHuman
این مردمی که میبینید یک گله گوسفند هستند،که نه فکر دارند و نه جرعت تلاش،به قدری به زیر فشار فکر عرب مسموم شده اند که با هستی خودشان هم غریبه اند !
#صادق_هدایت
@Distortedhuman
#صادق_هدایت
@Distortedhuman