می دانی
چه بخشی از مردن
وحشتناک است؟
این که آدم
وقت مردن
تنهای تنهاست...
ولادیمیر ناباکوف
Join US! @Distortedhuman
چه بخشی از مردن
وحشتناک است؟
این که آدم
وقت مردن
تنهای تنهاست...
ولادیمیر ناباکوف
Join US! @Distortedhuman
| Distorted Human |
می دانی چه بخشی از مردن وحشتناک است؟ این که آدم وقت مردن تنهای تنهاست... ولادیمیر ناباکوف Join US! @Distortedhuman
ادبیات روسی یعنی پژواک ناله های بی پناهان در سرمایی بس تاریک و تنها !
- دون خوان
- دون خوان
مردی که کمر به نابودی خود بسته از امورات این جهانی خیلی فاصله گرفته،نشستن و وصیتنامه نوشتن در آن لحظه همانقدر احمقانه است که کوک کردن ساعتِ خود،چون،به همراه او کل دنیای او هم از بین می رود !
👤ویلادیمیر ناباکوف
📘چشم
Join US! @Distortedhuman
👤ویلادیمیر ناباکوف
📘چشم
Join US! @Distortedhuman
| Distorted Human |
Audio
به تو دل بستم
چون پلاک آبی بر دیوار شکسته
به تو دل بستم و نمی دانستم
تمبر باطله هیچ نامهای را
به مقصد نمیرساند.
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
چون پلاک آبی بر دیوار شکسته
به تو دل بستم و نمی دانستم
تمبر باطله هیچ نامهای را
به مقصد نمیرساند.
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
درست است که ما عاشقِ زندگی هستیم، امّا نه از آن رو که بدان خو کردهایم، بل از آن رو که خو کردهی عشقیم.عشق هیچگاه بیبهره از جنون نیست، اما جنون نیز هیچگاه بیبهره از خِرَد نیست.
نیچه
چنین گفت زرتشت
Join US! @Distortedhuman
نیچه
چنین گفت زرتشت
Join US! @Distortedhuman
به این آپارتمانِ کوچک عادت میکنی
به چهرۀ مردگان در صورتِ همسایهها
به اینکه در این مساحتِ کم
به رؤیایی بزرگ فکر کنی
به صدای محزونِ موزیک
در هدفن عادت میکنی
و یکروز گلدانی را به خانه میبری
که به هوا و نورِ کمتری نیاز دارد.
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
به چهرۀ مردگان در صورتِ همسایهها
به اینکه در این مساحتِ کم
به رؤیایی بزرگ فکر کنی
به صدای محزونِ موزیک
در هدفن عادت میکنی
و یکروز گلدانی را به خانه میبری
که به هوا و نورِ کمتری نیاز دارد.
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
می خواهم خواب اقاقیاها را بمیرم
خیال گونه
در نسیمی کوتاه
که به تردید می گذرد
خواب اقاقیاها را بمیرم.....
#شاملو
@DistortedHuman
خیال گونه
در نسیمی کوتاه
که به تردید می گذرد
خواب اقاقیاها را بمیرم.....
#شاملو
@DistortedHuman