همیشه از موسیقی می ترسم ،
چون نمی دانم قرار است
مرا به کجا ببرد!
👤فرانتس کافکا
Join US! @Distortedhuman
چون نمی دانم قرار است
مرا به کجا ببرد!
👤فرانتس کافکا
Join US! @Distortedhuman
می دانی
چه بخشی از مردن
وحشتناک است؟
این که آدم
وقت مردن
تنهای تنهاست...
ولادیمیر ناباکوف
Join US! @Distortedhuman
چه بخشی از مردن
وحشتناک است؟
این که آدم
وقت مردن
تنهای تنهاست...
ولادیمیر ناباکوف
Join US! @Distortedhuman
| Distorted Human |
می دانی چه بخشی از مردن وحشتناک است؟ این که آدم وقت مردن تنهای تنهاست... ولادیمیر ناباکوف Join US! @Distortedhuman
ادبیات روسی یعنی پژواک ناله های بی پناهان در سرمایی بس تاریک و تنها !
- دون خوان
- دون خوان
مردی که کمر به نابودی خود بسته از امورات این جهانی خیلی فاصله گرفته،نشستن و وصیتنامه نوشتن در آن لحظه همانقدر احمقانه است که کوک کردن ساعتِ خود،چون،به همراه او کل دنیای او هم از بین می رود !
👤ویلادیمیر ناباکوف
📘چشم
Join US! @Distortedhuman
👤ویلادیمیر ناباکوف
📘چشم
Join US! @Distortedhuman
| Distorted Human |
Audio
به تو دل بستم
چون پلاک آبی بر دیوار شکسته
به تو دل بستم و نمی دانستم
تمبر باطله هیچ نامهای را
به مقصد نمیرساند.
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
چون پلاک آبی بر دیوار شکسته
به تو دل بستم و نمی دانستم
تمبر باطله هیچ نامهای را
به مقصد نمیرساند.
#جواد_گنجعلی
https://t.me/Distortedhuman
درست است که ما عاشقِ زندگی هستیم، امّا نه از آن رو که بدان خو کردهایم، بل از آن رو که خو کردهی عشقیم.عشق هیچگاه بیبهره از جنون نیست، اما جنون نیز هیچگاه بیبهره از خِرَد نیست.
نیچه
چنین گفت زرتشت
Join US! @Distortedhuman
نیچه
چنین گفت زرتشت
Join US! @Distortedhuman