کسی که در این جهان زندگی می کند اگر داستانی از کافکا نخواند،در چاله ای از حماقت است !
👤محسن نامجو
📘دراب مخدوش
Join US! @Distortedhuman
👤محسن نامجو
📘دراب مخدوش
Join US! @Distortedhuman
نیلوفر و باران در تو بود
خنجر و فریادی در من
فوّاره و رؤیا در تو بود
تالاب و سیاهی در من
در گذرگاهت
سرودی دگرگونه
آغاز كردم... !
#احمد_شاملو
@DistortedHuman
خنجر و فریادی در من
فوّاره و رؤیا در تو بود
تالاب و سیاهی در من
در گذرگاهت
سرودی دگرگونه
آغاز كردم... !
#احمد_شاملو
@DistortedHuman
همیشه از موسیقی می ترسم ،
چون نمی دانم قرار است
مرا به کجا ببرد!
👤فرانتس کافکا
Join US! @Distortedhuman
چون نمی دانم قرار است
مرا به کجا ببرد!
👤فرانتس کافکا
Join US! @Distortedhuman
می دانی
چه بخشی از مردن
وحشتناک است؟
این که آدم
وقت مردن
تنهای تنهاست...
ولادیمیر ناباکوف
Join US! @Distortedhuman
چه بخشی از مردن
وحشتناک است؟
این که آدم
وقت مردن
تنهای تنهاست...
ولادیمیر ناباکوف
Join US! @Distortedhuman
| Distorted Human |
می دانی چه بخشی از مردن وحشتناک است؟ این که آدم وقت مردن تنهای تنهاست... ولادیمیر ناباکوف Join US! @Distortedhuman
ادبیات روسی یعنی پژواک ناله های بی پناهان در سرمایی بس تاریک و تنها !
- دون خوان
- دون خوان
مردی که کمر به نابودی خود بسته از امورات این جهانی خیلی فاصله گرفته،نشستن و وصیتنامه نوشتن در آن لحظه همانقدر احمقانه است که کوک کردن ساعتِ خود،چون،به همراه او کل دنیای او هم از بین می رود !
👤ویلادیمیر ناباکوف
📘چشم
Join US! @Distortedhuman
👤ویلادیمیر ناباکوف
📘چشم
Join US! @Distortedhuman