| Distorted Human |
A Film In Color – All The Darkness Looks Alive
روزی...
روزی، شاید به همین زودی،
روزی از بیخ میکَنم لنگری که ناوم را از
دریاها به دور میدارد...
#A_Film_In_Color
#Post_Rock
#Dark_Ambient
@DistortedHuman
روزی، شاید به همین زودی،
روزی از بیخ میکَنم لنگری که ناوم را از
دریاها به دور میدارد...
#A_Film_In_Color
#Post_Rock
#Dark_Ambient
@DistortedHuman
| Distorted Human |
Snorri Hallgrímsson – Bliss
...یادت بخیر ای که نبودی به یاد من
دستت کجاست تا برسانی به داد من ...
#محمد_قاسملوی
#Neo_Classical
#Snorri_Hallgrimsson
@DistortedHuman
دستت کجاست تا برسانی به داد من ...
#محمد_قاسملوی
#Neo_Classical
#Snorri_Hallgrimsson
@DistortedHuman
به گمانم، ما موسیقی و عطر را اصلاً برای این دوست داریم که فضاهای قبلی زندگیمان را تداعی میکنند. این هم راهی است برای اینکه با مرگِ لحظه بجنگیم و آن را به زندگی بازگردانیم و سایهها و بازتابهایش را زنده کنیم، هرچند موقت.
#غادة_السمان
@DistortedHuman
#غادة_السمان
@DistortedHuman
کسی که در این جهان زندگی می کند اگر داستانی از کافکا نخواند،در چاله ای از حماقت است !
👤محسن نامجو
📘دراب مخدوش
Join US! @Distortedhuman
👤محسن نامجو
📘دراب مخدوش
Join US! @Distortedhuman
نیلوفر و باران در تو بود
خنجر و فریادی در من
فوّاره و رؤیا در تو بود
تالاب و سیاهی در من
در گذرگاهت
سرودی دگرگونه
آغاز كردم... !
#احمد_شاملو
@DistortedHuman
خنجر و فریادی در من
فوّاره و رؤیا در تو بود
تالاب و سیاهی در من
در گذرگاهت
سرودی دگرگونه
آغاز كردم... !
#احمد_شاملو
@DistortedHuman
همیشه از موسیقی می ترسم ،
چون نمی دانم قرار است
مرا به کجا ببرد!
👤فرانتس کافکا
Join US! @Distortedhuman
چون نمی دانم قرار است
مرا به کجا ببرد!
👤فرانتس کافکا
Join US! @Distortedhuman
می دانی
چه بخشی از مردن
وحشتناک است؟
این که آدم
وقت مردن
تنهای تنهاست...
ولادیمیر ناباکوف
Join US! @Distortedhuman
چه بخشی از مردن
وحشتناک است؟
این که آدم
وقت مردن
تنهای تنهاست...
ولادیمیر ناباکوف
Join US! @Distortedhuman
| Distorted Human |
می دانی چه بخشی از مردن وحشتناک است؟ این که آدم وقت مردن تنهای تنهاست... ولادیمیر ناباکوف Join US! @Distortedhuman
ادبیات روسی یعنی پژواک ناله های بی پناهان در سرمایی بس تاریک و تنها !
- دون خوان
- دون خوان