اگر تو موسیقی بودی
بیوقفه به تو گوش میسپردم
و اندوهم به شادی بدل میشد...!
#آنا_آخماتووا
Please join us 🤟🏿🖤
گروه بینظیر اشتراکگذاری مطالب و موسیقی راک، متال، فولک و کلاسیک...
در این گروه، چت ممنوع است.
https://t.me/joinchat/MtV9nU6qXm57HCYyOpPfpg
بیوقفه به تو گوش میسپردم
و اندوهم به شادی بدل میشد...!
#آنا_آخماتووا
Please join us 🤟🏿🖤
گروه بینظیر اشتراکگذاری مطالب و موسیقی راک، متال، فولک و کلاسیک...
در این گروه، چت ممنوع است.
https://t.me/joinchat/MtV9nU6qXm57HCYyOpPfpg
😭1
تلخ است عمر ما،
به شتابش از آن خوشیم
عمری که تلخ میگذرد،
در گذار بِه...
#طالب_آملی
@DistortedHuman
به شتابش از آن خوشیم
عمری که تلخ میگذرد،
در گذار بِه...
#طالب_آملی
@DistortedHuman
سال بد
سال باد
سال اشک
سال شک
سال روزهای استقامت های کم
سالی که غرور گدایی کرد
سال پست
سال درد
سال اشک پوری
سال خون مرتضی
سال کبیسه .
#احمد_شاملو
@DistortedHuman
سال باد
سال اشک
سال شک
سال روزهای استقامت های کم
سالی که غرور گدایی کرد
سال پست
سال درد
سال اشک پوری
سال خون مرتضی
سال کبیسه .
#احمد_شاملو
@DistortedHuman
| Distorted Human |
The Dale Cooper Quartet – Une petit cellier
میخواهم اسم تورا لو بدهم
قرارهای مخفیمان را
نامههایی را که بهرمز نوشتیم
میخواهم همهچیز را لو بدهم
بهجرم خیانت، زندان بیفتم
ملاقات حضوری بگیرم به دیدنم بیایی
زندانبان
به کبک کوهی در صدایت گیر بدهد
با چند خبرنگار آماتور مصاحبه کنیم
و روزنامههای سیاسی بالاخره
من و تو و شعرم را جدی بگیرند.
#جواد_گنجعلی
@DistortedHuman
قرارهای مخفیمان را
نامههایی را که بهرمز نوشتیم
میخواهم همهچیز را لو بدهم
بهجرم خیانت، زندان بیفتم
ملاقات حضوری بگیرم به دیدنم بیایی
زندانبان
به کبک کوهی در صدایت گیر بدهد
با چند خبرنگار آماتور مصاحبه کنیم
و روزنامههای سیاسی بالاخره
من و تو و شعرم را جدی بگیرند.
#جواد_گنجعلی
@DistortedHuman
اسفند همیشه ماه مورد علاقه ی من بوده،
از بچگی تا حالا،
شاید واسه همینه که روزای اخرِ اسفند، همیشه بجای اینکه شاد باشم دلم میگیره...
امسالم که این خونه نشینی مزیدِ بر علت شد... ولی جای همه ی اینا
هوا خیلی تمیز شده(یادم میاد دو ماه پیشو که از الودگی هیچی تو آسمون مشخص نبود)
شهر تمیز شده، دیگه اون ترافیک و شلوغی رو نداره،
مردم بهداشت شونو به نحوه احسن رعایت میکنن،
تلفات چهارشنبه سوری مثل سالهای قبل عجیب و غریب نبود،
برخلاف همیشه که تعطیلاتِ عید هرکدوممون به کار خودمون مشغول بودیم و یا سفر، میشه تو خونه بود و لذت برد از این باهم بودن،
همه چی قشنگ شده ولی...
نمیشه ازش لذت برد.
جالب نیست!!!
شاید عادت کردیم به عادت کردن،
واسه همینه که دلمون تنگ میشه
حتی واسه عادتای اشتباه
واسه ادمای اشتباه...
بجای "عادت" کاش "دوست" داشته باشیم
پارسال اینموقع میشد ببوسیم همو
امسال نه...❤
- ریحانه
از بچگی تا حالا،
شاید واسه همینه که روزای اخرِ اسفند، همیشه بجای اینکه شاد باشم دلم میگیره...
امسالم که این خونه نشینی مزیدِ بر علت شد... ولی جای همه ی اینا
هوا خیلی تمیز شده(یادم میاد دو ماه پیشو که از الودگی هیچی تو آسمون مشخص نبود)
شهر تمیز شده، دیگه اون ترافیک و شلوغی رو نداره،
مردم بهداشت شونو به نحوه احسن رعایت میکنن،
تلفات چهارشنبه سوری مثل سالهای قبل عجیب و غریب نبود،
برخلاف همیشه که تعطیلاتِ عید هرکدوممون به کار خودمون مشغول بودیم و یا سفر، میشه تو خونه بود و لذت برد از این باهم بودن،
همه چی قشنگ شده ولی...
نمیشه ازش لذت برد.
جالب نیست!!!
شاید عادت کردیم به عادت کردن،
واسه همینه که دلمون تنگ میشه
حتی واسه عادتای اشتباه
واسه ادمای اشتباه...
بجای "عادت" کاش "دوست" داشته باشیم
پارسال اینموقع میشد ببوسیم همو
امسال نه...❤
- ریحانه
رفقا
انتقاد یا هر پیشنهادی که دارید رو با ما در میون بزارید در مورد کانال و پست ها !
@Artin_Jahanshahi
@Alighorbankhani
انتقاد یا هر پیشنهادی که دارید رو با ما در میون بزارید در مورد کانال و پست ها !
@Artin_Jahanshahi
@Alighorbankhani
| Distorted Human |
A Film In Color – All The Darkness Looks Alive
روزی...
روزی، شاید به همین زودی،
روزی از بیخ میکَنم لنگری که ناوم را از
دریاها به دور میدارد...
#A_Film_In_Color
#Post_Rock
#Dark_Ambient
@DistortedHuman
روزی، شاید به همین زودی،
روزی از بیخ میکَنم لنگری که ناوم را از
دریاها به دور میدارد...
#A_Film_In_Color
#Post_Rock
#Dark_Ambient
@DistortedHuman
| Distorted Human |
Snorri Hallgrímsson – Bliss
...یادت بخیر ای که نبودی به یاد من
دستت کجاست تا برسانی به داد من ...
#محمد_قاسملوی
#Neo_Classical
#Snorri_Hallgrimsson
@DistortedHuman
دستت کجاست تا برسانی به داد من ...
#محمد_قاسملوی
#Neo_Classical
#Snorri_Hallgrimsson
@DistortedHuman
به گمانم، ما موسیقی و عطر را اصلاً برای این دوست داریم که فضاهای قبلی زندگیمان را تداعی میکنند. این هم راهی است برای اینکه با مرگِ لحظه بجنگیم و آن را به زندگی بازگردانیم و سایهها و بازتابهایش را زنده کنیم، هرچند موقت.
#غادة_السمان
@DistortedHuman
#غادة_السمان
@DistortedHuman
کسی که در این جهان زندگی می کند اگر داستانی از کافکا نخواند،در چاله ای از حماقت است !
👤محسن نامجو
📘دراب مخدوش
Join US! @Distortedhuman
👤محسن نامجو
📘دراب مخدوش
Join US! @Distortedhuman