| Distorted Human |
3.19K subscribers
3.43K photos
152 videos
53 files
134 links
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم
دغدغه‌های شاعرانه
کانال اول ما

https://t.me/Daar_wag
Download Telegram
من احتیاجی به دیدن آنها نداشتم چون یکی از آنها نماینده باقی دیگرشان بود همه آنها یک دهن بودند که یکمشت روده به دنباله آن آویخته شده و منتهی به آلت تناسلشان میشد !

👤صادق هدایت
📘بوف کور

Join US! @Distortedhuman
Forwarded from EshterakArt
ناراحتم که این را مینویسم اما #فریبرز_رئیس_دانا هم رفت.
اسم عامل ِ مرگش را نمینویسم. اما / تمام این ها قتل است.
#علی_عرفانی

@EshterakArt
شکوهی در جانم تنوره می‌کشد
گوئی از پاک‌ترین هوای کوهستان
لبالب
قدحی در کشیده‌ام
در فرصت میان ستاره‌ها
شلنگ انداز
رقصی می‌کنم-
دیوانه
به تماشای من بیا... !

#احمد_شاملو

@DistortedHuman
لبریز زمستانم ،
و هیچ بهاری
از لحنِ خاکم
به زبان درختها
شکوفه نمی رویاند...

@DistortedHuman
اگر تو موسیقی بودی
بی‌وقفه به تو گوش می‌سپردم
و اندوهم به شادی بدل می‌شد...!

#آنا_آخماتووا

Please join us 🤟🏿🖤


گروه بی‌نظیر اشتراک‌گذاری مطالب و موسیقی راک، متال، فولک و کلاسیک...
در این گروه، چت ممنوع است.

https://t.me/joinchat/MtV9nU6qXm57HCYyOpPfpg
😭1
‏تلخ است عمر ما،
به شتابش از آن خوشیم


عمری که تلخ می‌گذرد،
در گذار بِه...


‏⁧ #طالب_آملی

@DistortedHuman
سال بد
سال باد
سال اشک
سال شک
سال روزهای استقامت های کم
سالی که غرور گدایی کرد
سال پست
سال درد
سال اشک پوری
سال خون مرتضی
سال کبیسه .

#احمد_شاملو
@DistortedHuman
| Distorted Human |
The Dale Cooper Quartet – Une petit cellier
می‌خواهم اسم تورا لو بدهم
قرارهای مخفی‌مان را
نامه‌هایی را که به‌رمز نوشتیم

می‌خواهم همه‌چیز را لو بدهم
به‌جرم خیانت، زندان بیفتم
ملاقات حضوری بگیرم به دیدنم بیایی
زندانبان
به کبک کوهی در صدایت گیر بدهد
با چند خبرنگار آماتور مصاحبه کنیم
و روزنامه‌های سیاسی بالاخره
من و تو و شعرم را جدی بگیرند.


#جواد_گنجعلی





@DistortedHuman
اسفند همیشه ماه مورد علاقه ی من بوده،
از بچگی تا حالا،
شاید واسه همینه که روزای اخرِ اسفند، همیشه بجای اینکه شاد باشم دلم میگیره...
امسالم که این خونه نشینی مزیدِ بر علت شد... ولی جای همه ی اینا
هوا خیلی تمیز شده(یادم میاد دو ماه پیشو که از الودگی هیچی تو آسمون مشخص نبود)
شهر تمیز شده، دیگه اون ترافیک و شلوغی رو نداره،
مردم بهداشت شونو به نحوه احسن رعایت میکنن،
تلفات چهارشنبه سوری مثل سالهای قبل عجیب و غریب نبود،
برخلاف همیشه که تعطیلاتِ عید هرکدوممون به کار خودمون مشغول بودیم و یا سفر، میشه تو خونه بود و لذت برد از این باهم بودن،
همه چی قشنگ شده ولی...
نمیشه ازش لذت برد.
جالب نیست!!!
شاید عادت کردیم به عادت کردن،
واسه همینه که دلمون تنگ میشه
حتی واسه عادتای اشتباه
واسه ادمای اشتباه...
بجای "عادت" کاش "دوست" داشته باشیم
پارسال اینموقع میشد ببوسیم همو
امسال نه...
- ریحانه
صادق جان هدایت

Join US! @Distortedhuman
رفقا
انتقاد یا هر پیشنهادی که دارید رو با ما در میون بزارید در مورد کانال و پست ها !

@Artin_Jahanshahi
@Alighorbankhani