گر تمامی ما قدرت جادویی خواندن افکار یکدیگر را داشتیم،
نخستین چیزی که در دنیا از بین میرفت عشق بود. . .
#برتراند_راسل
@DistortedHuman
نخستین چیزی که در دنیا از بین میرفت عشق بود. . .
#برتراند_راسل
@DistortedHuman
مجازات انسان دروغگو این نیست که کسی باورش نمیکنند،
بلکه این است، خودش نمیتواند سخن کسی را باور کند.
#برنارد_شاو
@DistortedHuman
بلکه این است، خودش نمیتواند سخن کسی را باور کند.
#برنارد_شاو
@DistortedHuman
آسمان را سرخ رنگ کن.
یکی از بند های شناخته نشده ولی فوقالعاده کار درست.
#Postrock #Instrumental
@DistortedHuman
👇
یکی از بند های شناخته نشده ولی فوقالعاده کار درست.
#Postrock #Instrumental
@DistortedHuman
👇
فاصله خیلی زیاد است و تحمل آن بطور دائم
چنان شکنجه آور است که آدم گاهی
اوقات همه چیز را رها میکند و برای لحظه ای اختیار مهار کردن خودش را از دست میدهد
حالا وضع فلاکت بار مرا که سه امکان بیشتر نمیشناسد
به آن اضافه کن:
از هم پاشیدن
در هم فرو ریختن
و از پا درآمدن.
زندگی مرا زنجیره ای از همین سه امکان تشکیل داده است.
#کافکا
@Distortedhuman
چنان شکنجه آور است که آدم گاهی
اوقات همه چیز را رها میکند و برای لحظه ای اختیار مهار کردن خودش را از دست میدهد
حالا وضع فلاکت بار مرا که سه امکان بیشتر نمیشناسد
به آن اضافه کن:
از هم پاشیدن
در هم فرو ریختن
و از پا درآمدن.
زندگی مرا زنجیره ای از همین سه امکان تشکیل داده است.
#کافکا
@Distortedhuman
ما بین چند میلیون آدم مثل این بود که در قایق شکسته ای نشسته ام و در میان دریا گم شده ام
حس می کردم که مرا با افتضاح از جامعه آدمها بیرون کرده اند
می دیدم که برای زندگی درست نشده بودم . . .
زنده بگور
صادق خان هدایت
@Distortedhuman
حس می کردم که مرا با افتضاح از جامعه آدمها بیرون کرده اند
می دیدم که برای زندگی درست نشده بودم . . .
زنده بگور
صادق خان هدایت
@Distortedhuman
,,
خیال کردن راحت بود !
زمانی که بی خیال
در گذر زمان
میگذری!
و تنها تکیه گاهِ بودن
نا امیدیِ یک بخت برگشته
خواهد بود...
و زمانی که افکارِ پوچ
تهدیدی از سوی بازندگی باشد...!
یک تبسم !
اما زمان رویارویی
با مسئله...
تنها اشکان سرخ
با همراهیِ کورکورانه خود
طعم شیرینِ
شکستی دیگر را
میفهمانند ... !
و بازهم انتظار
شرط بودن را تجلی
میکنند . . . @Distortedhuman
خیال کردن راحت بود !
زمانی که بی خیال
در گذر زمان
میگذری!
و تنها تکیه گاهِ بودن
نا امیدیِ یک بخت برگشته
خواهد بود...
و زمانی که افکارِ پوچ
تهدیدی از سوی بازندگی باشد...!
یک تبسم !
اما زمان رویارویی
با مسئله...
تنها اشکان سرخ
با همراهیِ کورکورانه خود
طعم شیرینِ
شکستی دیگر را
میفهمانند ... !
و بازهم انتظار
شرط بودن را تجلی
میکنند . . . @Distortedhuman