| Distorted Human |
▼Vergissmeinnicht▼ – Depression (abyssic hate cover)
ماه میگذرد
در انتهای مدارِ سردش
ما ماندهایم و روز نمیآید ...
شاملو
در انتهای مدارِ سردش
ما ماندهایم و روز نمیآید ...
شاملو
دلم میخواهد مدت ها در همان گوشه مانوسم بمانم.ماندن در گوشه ای که به آن عادت کرده ای یکجورهایی بهتر است،حتی اگر نیمی از اوقات به غم و غصه خوردن بگذرد !
فئودور داستایوسکی
بیچارگان
Join US! @Distortedhuman
فئودور داستایوسکی
بیچارگان
Join US! @Distortedhuman
| Distorted Human |
Frozenthia Depresis – Introversion
مرگ ! آنگاه که بیاید...
| Distorted Human |
فرانتس کافکا نامه هایی به میلنا Join US! @Distortedhuman
همزادپنداری با سبک زندگی و افکار کافکا به مثابه استعمال افیون میماند! همینقدر خطرناک و شیرین !
خدا نکند آدم چیزی یا کسی را گم کند
مثل سوزن میشود که اگر تمام خانه را زیر و رو کنی پیداش نمیکنی، فرش را وجب به وجب دست میمالی، اما نیست.
فکر میکنی خب حتما یک جایی گذاشتهام که حالا یادم نیست، بعد بیآنکه یادت باشد از ته دل فریاد جگر خراشی میکشی و مینشینی...
👤 عباس معروفی
Join US! @Distortedhuman
مثل سوزن میشود که اگر تمام خانه را زیر و رو کنی پیداش نمیکنی، فرش را وجب به وجب دست میمالی، اما نیست.
فکر میکنی خب حتما یک جایی گذاشتهام که حالا یادم نیست، بعد بیآنکه یادت باشد از ته دل فریاد جگر خراشی میکشی و مینشینی...
👤 عباس معروفی
Join US! @Distortedhuman
| Distorted Human |
Ofdrykkja – Grey
دیگر این پنجره بگشای که من
به ستوه آمدم از این شب تنگ . . .
ه.الف/سایه
به ستوه آمدم از این شب تنگ . . .
ه.الف/سایه
ما شاهدِ سقوطِ حقیقت
ما شاهدِ تلاشیِ انسان
ما صاحبانِ واقعه بودیم
چندی به زجر شعله کشیدیم
وینک درون خاطره دویدیم.
گفتند: رو به اوج روانیم
دیدیم سیر سوی هبوط است
شعرِ سپید نیست که خوانیش
این جعبهی سیاهِ سقوط است.
#محمدرضا_شفیعی_کدکنی
@DistortedHuman
ما شاهدِ تلاشیِ انسان
ما صاحبانِ واقعه بودیم
چندی به زجر شعله کشیدیم
وینک درون خاطره دویدیم.
گفتند: رو به اوج روانیم
دیدیم سیر سوی هبوط است
شعرِ سپید نیست که خوانیش
این جعبهی سیاهِ سقوط است.
#محمدرضا_شفیعی_کدکنی
@DistortedHuman