من در روزگاری تیره زندگی میکنم
در روزگاری که سخن گفتن ساده
نشان بیخردی و پیشانی بی چین،
نشان بی عاری.
آری
آنکه می خندد خبر فاجعه را دریافت نکرده است . . .
#برشت
@Distortedhuman
در روزگاری که سخن گفتن ساده
نشان بیخردی و پیشانی بی چین،
نشان بی عاری.
آری
آنکه می خندد خبر فاجعه را دریافت نکرده است . . .
#برشت
@Distortedhuman
در عجبم از کسی که کوه را میشکافد تا به معدن جواهر برسد، ولی خویش را نمیکاود تا به درون خود راه یابد.
#جواجه_عبدالله_انصاری
@DistortedHuma
#جواجه_عبدالله_انصاری
@DistortedHuma
This is Obsessive mind's Media.
We write. We Create. But we Dont exist.
We Live in Our Obsessed Shadows.
@DistortedHuman
We write. We Create. But we Dont exist.
We Live in Our Obsessed Shadows.
@DistortedHuman
اگر ﺗﻮ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﺑﺎﺷﯽ،
ﺳﺮﻣﺎ ﯾﮏ ﻧﻮﻉ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﻣﯽﺷﻮﺩ
ﺗﺎ ﭘﺎﻟﺘﻮ ﭘﻮﺳﺖ ﺑﺨﺮﯼ، ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﮔﺮﻡ ﮐﻨﯽ
ﻭ ﺑﻪ ﺍﺳﮑﯽ ﺑﺮﻭﯼ.
ﺍﮔﺮ ﻓﻘﯿﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﺮﻋﮑﺲ، ﺳﺮﻣﺎ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﯾﺎﺩ میگیریﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﯾﮏ ﻣﻨﻈﺮﻩ
ﺯﯾﺮ ﺑﺮﻑ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﻦ!
ﺗﺴﺎﻭﯼ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ،
ﻣﺜﻞ ﺁﺯﺍﺩﯼ، ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯼ ﺭَﺣِﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻫﺴﺘﯿﻢ.
.
#اوریانا_فالاچی
@DistortedHuman
ﺳﺮﻣﺎ ﯾﮏ ﻧﻮﻉ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﻣﯽﺷﻮﺩ
ﺗﺎ ﭘﺎﻟﺘﻮ ﭘﻮﺳﺖ ﺑﺨﺮﯼ، ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﮔﺮﻡ ﮐﻨﯽ
ﻭ ﺑﻪ ﺍﺳﮑﯽ ﺑﺮﻭﯼ.
ﺍﮔﺮ ﻓﻘﯿﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﺮﻋﮑﺲ، ﺳﺮﻣﺎ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﯾﺎﺩ میگیریﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﯾﮏ ﻣﻨﻈﺮﻩ
ﺯﯾﺮ ﺑﺮﻑ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﻦ!
ﺗﺴﺎﻭﯼ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ،
ﻣﺜﻞ ﺁﺯﺍﺩﯼ، ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯼ ﺭَﺣِﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻫﺴﺘﯿﻢ.
.
#اوریانا_فالاچی
@DistortedHuman
بعضی وقت ها آنقدر ذهنمان درگیر و مشغول است که در روز هایمان گم میشویم.
نمیدانیم چیزی که در حال حاضر به یاد می آوریم، متعلق به دیروز بود یا خود امروز آن را دیده ایم.
گاهی اوقات بیرونمان آرام ولی درونمان همچو کلاسی بدون دبیر و ناظم است که در هر گوشه کنار آن افکار متفاوتی بر میخیزید ، میشود.
چه چیزی یا چه کسی در چه زمانی خواهد توانست نظم را بر افکارمان حاکم کند... نمی دانیم.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
نمیدانیم چیزی که در حال حاضر به یاد می آوریم، متعلق به دیروز بود یا خود امروز آن را دیده ایم.
گاهی اوقات بیرونمان آرام ولی درونمان همچو کلاسی بدون دبیر و ناظم است که در هر گوشه کنار آن افکار متفاوتی بر میخیزید ، میشود.
چه چیزی یا چه کسی در چه زمانی خواهد توانست نظم را بر افکارمان حاکم کند... نمی دانیم.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
Forwarded from MyMusicBot
If Nothing Goes Right, Go Left
I Spell It Nature
آدمیان از هیچ چیز روی زمین به اندازه ی تفکر نمی ترسند. بیشتر از نابودی حتی بیشتر از مرگ. تفکر، ویرانگر و طغیانگر است مهیب و هولناک است، تفکر نسبت به تعصبات، نهادهای جا افتاده و عادت های آسایش بخش، بی رحم است. تفکر به قعرِ جهنم سرک می کشد و نمی هراسد. تفکر عظیم، چابگ و آزاد است. نور جهان است و شکوه بشر!
#برتراند_راسل
@Distortedhuman
#برتراند_راسل
@Distortedhuman
گر تمامی ما قدرت جادویی خواندن افکار یکدیگر را داشتیم،
نخستین چیزی که در دنیا از بین میرفت عشق بود. . .
#برتراند_راسل
@DistortedHuman
نخستین چیزی که در دنیا از بین میرفت عشق بود. . .
#برتراند_راسل
@DistortedHuman
