هیچوقت در زندگی تان به خاطر احساس ترس عقب ننشینید.
همه ی ما بارها این جمله را شنیده ایم که «بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد چیست؟ مثلاً اینکه بمیرید؟
اما مرگ بدترین اتفاقی که ممکن است برایتان رخ دهد نیست …»
بدترین اتفاق در زندگی این است که اجازه دهید در عین زنده بودن،
از درون بمیرید.
#مارتين_سليگمن
@DistortedHuman
همه ی ما بارها این جمله را شنیده ایم که «بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد چیست؟ مثلاً اینکه بمیرید؟
اما مرگ بدترین اتفاقی که ممکن است برایتان رخ دهد نیست …»
بدترین اتفاق در زندگی این است که اجازه دهید در عین زنده بودن،
از درون بمیرید.
#مارتين_سليگمن
@DistortedHuman
اﮔﺮ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻣﺨﺎﻟﻒ، ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ، ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ
ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﭽﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ، ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ. ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﺪﻋﯽ
ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺩﻭ ﺑﻌﻼﻭﻩ ﺩﻭ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﭘﻨﺞ، ﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ آلمان روی ﺧﻂ ﺍﺳﺘﻮﺍ ﻗﺮﺍﺭ
ﺩﺍﺭﺩ، ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﺷﺪﻥ،ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺩﻟﺴﻮﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ !!
برتراند راسل
@Distortedhuman
ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﭽﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ، ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ. ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﺪﻋﯽ
ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺩﻭ ﺑﻌﻼﻭﻩ ﺩﻭ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﭘﻨﺞ، ﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ آلمان روی ﺧﻂ ﺍﺳﺘﻮﺍ ﻗﺮﺍﺭ
ﺩﺍﺭﺩ، ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﺷﺪﻥ،ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺩﻟﺴﻮﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ !!
برتراند راسل
@Distortedhuman
من در روزگاری تیره زندگی میکنم
در روزگاری که سخن گفتن ساده
نشان بیخردی و پیشانی بی چین،
نشان بی عاری.
آری
آنکه می خندد خبر فاجعه را دریافت نکرده است . . .
#برشت
@Distortedhuman
در روزگاری که سخن گفتن ساده
نشان بیخردی و پیشانی بی چین،
نشان بی عاری.
آری
آنکه می خندد خبر فاجعه را دریافت نکرده است . . .
#برشت
@Distortedhuman
در عجبم از کسی که کوه را میشکافد تا به معدن جواهر برسد، ولی خویش را نمیکاود تا به درون خود راه یابد.
#جواجه_عبدالله_انصاری
@DistortedHuma
#جواجه_عبدالله_انصاری
@DistortedHuma
This is Obsessive mind's Media.
We write. We Create. But we Dont exist.
We Live in Our Obsessed Shadows.
@DistortedHuman
We write. We Create. But we Dont exist.
We Live in Our Obsessed Shadows.
@DistortedHuman
اگر ﺗﻮ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﺑﺎﺷﯽ،
ﺳﺮﻣﺎ ﯾﮏ ﻧﻮﻉ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﻣﯽﺷﻮﺩ
ﺗﺎ ﭘﺎﻟﺘﻮ ﭘﻮﺳﺖ ﺑﺨﺮﯼ، ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﮔﺮﻡ ﮐﻨﯽ
ﻭ ﺑﻪ ﺍﺳﮑﯽ ﺑﺮﻭﯼ.
ﺍﮔﺮ ﻓﻘﯿﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﺮﻋﮑﺲ، ﺳﺮﻣﺎ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﯾﺎﺩ میگیریﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﯾﮏ ﻣﻨﻈﺮﻩ
ﺯﯾﺮ ﺑﺮﻑ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﻦ!
ﺗﺴﺎﻭﯼ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ،
ﻣﺜﻞ ﺁﺯﺍﺩﯼ، ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯼ ﺭَﺣِﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻫﺴﺘﯿﻢ.
.
#اوریانا_فالاچی
@DistortedHuman
ﺳﺮﻣﺎ ﯾﮏ ﻧﻮﻉ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﻣﯽﺷﻮﺩ
ﺗﺎ ﭘﺎﻟﺘﻮ ﭘﻮﺳﺖ ﺑﺨﺮﯼ، ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﮔﺮﻡ ﮐﻨﯽ
ﻭ ﺑﻪ ﺍﺳﮑﯽ ﺑﺮﻭﯼ.
ﺍﮔﺮ ﻓﻘﯿﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﺮﻋﮑﺲ، ﺳﺮﻣﺎ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﯾﺎﺩ میگیریﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﯾﮏ ﻣﻨﻈﺮﻩ
ﺯﯾﺮ ﺑﺮﻑ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﻦ!
ﺗﺴﺎﻭﯼ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ،
ﻣﺜﻞ ﺁﺯﺍﺩﯼ، ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯼ ﺭَﺣِﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻫﺴﺘﯿﻢ.
.
#اوریانا_فالاچی
@DistortedHuman