| Distorted Human |
3.19K subscribers
3.43K photos
152 videos
53 files
134 links
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم
دغدغه‌های شاعرانه
کانال اول ما

https://t.me/Daar_wag
Download Telegram
هیچوقت در زندگی تان به خاطر احساس ترس عقب ننشینید.
همه ی ما بارها این جمله را شنیده ایم که «بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد چیست؟ مثلاً اینکه بمیرید؟
اما مرگ بدترین اتفاقی که ممکن است برایتان رخ دهد نیست …»
بدترین اتفاق در زندگی این است که اجازه دهید در عین زنده بودن،
از درون بمیرید.

#مارتين_سليگمن

@DistortedHuman
گوتیک/دووم پیشنهاد میشه !👆
خود را از طنابي مي‌آويزي
که سال‌ها پيش بر آن تاب خورده‌اي . . .
@Distortedhuman
اﮔﺮ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻣﺨﺎﻟﻒ، ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ، ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ

ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﭽﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ، ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ. ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﺪﻋﯽ

ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺩﻭ ﺑﻌﻼﻭﻩ ﺩﻭ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﭘﻨﺞ، ﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ آلمان روی ﺧﻂ ﺍﺳﺘﻮﺍ ﻗﺮﺍﺭ

ﺩﺍﺭﺩ، ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﺷﺪﻥ،ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺩﻟﺴﻮﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ !!

برتراند راسل

@Distortedhuman
نئو/دارک فولک مخصوص عصر از گروه نروژی Vàli ! پیشنهاد میشه 👆
هرچه آید به سرم
باز بگویم گذرد
وای از این عمر
که با میگذرد ، میگذرد . . .
@Distortedhuman
آناتما هیچوقت تکراری نمیشه . . . پیشنهاد میشه !👆
من در روزگاری تیره زندگی میکنم
در روزگاری که سخن گفتن ساده
نشان بیخردی و پیشانی بی چین،
نشان بی عاری.
آری
آنکه می خندد خبر فاجعه را دریافت نکرده است . . .
#برشت
@Distortedhuman
راهی کدامین روزگاریم؟ @DistortedHuman
پیشنهاد میشه !👆
سرابی در بیابانم
که خشک نمی شود
و کفتارها را کلافه کرده است . . . #معین_دهاز
@Distortedhuman
در عجبم از کسی که کوه را میشکافد تا به معدن جواهر برسد، ولی خویش را نمیکاود تا به درون خود راه یابد.

#جواجه_عبدالله_انصاری

@DistortedHuma
This is Obsessive mind's Media.

We write. We Create. But we Dont exist.

We Live in Our Obsessed Shadows.

@DistortedHuman
ریورساید ! جزو بهترین های پراگرسیو راک !
اگر ﺗﻮ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﺑﺎﺷﯽ،
ﺳﺮﻣﺎ ﯾﮏ ﻧﻮﻉ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ
ﺗﺎ ﭘﺎﻟﺘﻮ ﭘﻮﺳﺖ ﺑﺨﺮﯼ، ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﮔﺮﻡ ﮐﻨﯽ
ﻭ ﺑﻪ ﺍﺳﮑﯽ ﺑﺮﻭﯼ.
ﺍﮔﺮ ﻓﻘﯿﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﺮﻋﮑﺲ، ﺳﺮﻣﺎ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ ﻭ ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﯾﺎﺩ میگیریﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﯾﮏ ﻣﻨﻈﺮﻩ
ﺯﯾﺮ ﺑﺮﻑ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﻦ!
ﺗﺴﺎﻭﯼ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ،
ﻣﺜﻞ ﺁﺯﺍﺩﯼ، ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯼ ﺭَﺣِﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻫﺴﺘﯿﻢ.
.
#اوریانا_فالاچی

@DistortedHuman
از کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

@DistortedHuman