| Distorted Human |
3.19K subscribers
3.43K photos
152 videos
53 files
134 links
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم
دغدغه‌های شاعرانه
کانال اول ما

https://t.me/Daar_wag
Download Telegram
به آرامی آغاز به مردن می کنی
اگر برده عادات خود شوی
اگر همیشه از یک راه تکراری بروی
اگر روزمرّگی را تغیر ندهی
اگر رنگ های متفاوت به تن نکنی
یا اگر با فراد ناشناس صحبت نکنی ...
#نرودا
@Distortedhuman
وسواس فکری مریضی نیست، وسواس نا توانی نیست، وسواس همانند یک جهش است، فقط میزبان این جهش که باشد، مهم است.
چگونه افکاری داشته باشد مهم است.
از چه دیدگاهی به این ناهنجاریه هنجار بنگرد مهم است.
میتواند باعث گشوده شدن در های تالار تفکرات عمیق باشد...

و یا میتواند او را به یک زندان تاریک پر از محدودیت ها هدایت کند.

#پ_احمدی
#چرک_نویس_های_یک_وسواسی

@DistortedHuman
کمی عمیق تر

🔻لذت غرق شدن در بهترین و سنگین ترینهای متال🎸🎤

🆔 @PersianMetal
زیباترین مطالب آنهایی است که با جنون شروع شده اند

اما خردمندانه نوشته شده اند.

#آندره_ژید

@DistortedHuman
یکی از کارای خوب آرکایو ! پیشنهاد میشه👆
حرفهاي ما هنوز ناتمام...

تا نگاه مي کني:

وقت رفتن است

بازهم همان حکايت هميشگي !

لحظه ي عزیمت تو ناگزير مي شود

آي...

ناگهان 

چقدر زود

دير مي شود . . .

#قیصر_امین_پور

@DistortedHuman
از امید کبریتی خواستم که شب را روشن کنم
تا پله ها و خودم را گم نکنم
کبریت را که افروختم
آغاز پیری بود . . .
@Distortedhuman
بیشتـــــــر مردم ترجیح می دهند
فرشتگانی سقوط کرده از عرش اسمان ها باشند
تا شامپانزگانی تکامل یافته!
به همین سبب به مذهب،
بیشتر از علم علاقه مندند!

#برترند راسل
@DistortedHuman
Freakiest Dreams Ppl. #Gn @DistortedHuman
ساختمان های متروک همه جا، از قطار اندوه!
#Neo_Classic
#Post_Rock

@DistortedHuman
👇
از لباس کهنه ات خجالت نکش،

از افکار کهنه ات شرمنده باش. . .

#آلبرت_انیشتین
@DistortedHuman
هیچوقت در زندگی تان به خاطر احساس ترس عقب ننشینید.
همه ی ما بارها این جمله را شنیده ایم که «بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد چیست؟ مثلاً اینکه بمیرید؟
اما مرگ بدترین اتفاقی که ممکن است برایتان رخ دهد نیست …»
بدترین اتفاق در زندگی این است که اجازه دهید در عین زنده بودن،
از درون بمیرید.

#مارتين_سليگمن

@DistortedHuman
گوتیک/دووم پیشنهاد میشه !👆
خود را از طنابي مي‌آويزي
که سال‌ها پيش بر آن تاب خورده‌اي . . .
@Distortedhuman
اﮔﺮ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻣﺨﺎﻟﻒ، ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ، ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ

ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﭽﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ، ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ. ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﺪﻋﯽ

ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺩﻭ ﺑﻌﻼﻭﻩ ﺩﻭ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﭘﻨﺞ، ﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ آلمان روی ﺧﻂ ﺍﺳﺘﻮﺍ ﻗﺮﺍﺭ

ﺩﺍﺭﺩ، ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﺷﺪﻥ،ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺩﻟﺴﻮﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ !!

برتراند راسل

@Distortedhuman