چهرهی بزرگ موسیقی دیوید بووی در سن 69 سالگی و پس از 18 ماه مبارزه با سرطان درگذشت.
از امروز بهشت صدای زیبایی خواهد داشت . . .
از امروز بهشت صدای زیبایی خواهد داشت . . .
Forwarded from Music Junkie
"I don’t know where I’m going from here, but I promise it won’t be boring."
— David Bowie, Rest in Peace
— David Bowie, Rest in Peace
Music Junkie
"I don’t know where I’m going from here, but I promise it won’t be boring." — David Bowie, Rest in Peace
" نمیدانم از این دیار راهی کدامین دنیایی میشوم، ولی اطمینان دارم جای خسته کننده ای نخواهد بود. "
دیوید بووی - یادش گرامی.
@DistortedHuman
دیوید بووی - یادش گرامی.
@DistortedHuman
مردن هم جدی نیست . شاید از هر کار و هر چیز
دیگری کمتر جدی باشد. وقتی ترقیدی...
مردن فقط این حس را دارد که اگر دانا
باشی دست خودت است.
خودت نمیتوانی به دنیای دون بیایی
ولی میتوانی با دست خودت ریغ رحمت را سر بکشی.
این تنها آزادی مطلقیست که بشر دارد . . .
#صادق_هدایت
@Distortedhuman
دیگری کمتر جدی باشد. وقتی ترقیدی...
مردن فقط این حس را دارد که اگر دانا
باشی دست خودت است.
خودت نمیتوانی به دنیای دون بیایی
ولی میتوانی با دست خودت ریغ رحمت را سر بکشی.
این تنها آزادی مطلقیست که بشر دارد . . .
#صادق_هدایت
@Distortedhuman
فقط برای سی ثانیه چشمان خود را ببندیم
شاید کمی احساس کنیم
کوری چه دردی است
و بیاندیشیم آیا آن طور که تصور میکنیم
بینا هستیم ؟!
#ساراماگو
@Distortedhuman
شاید کمی احساس کنیم
کوری چه دردی است
و بیاندیشیم آیا آن طور که تصور میکنیم
بینا هستیم ؟!
#ساراماگو
@Distortedhuman
دلتنگ میشویم
از ثانیه ثانیه های
"خاموشی"
و حسرت
یک خنده
برای یک تغییر...
به انتها رسیده ام . . .
به انتهای عبور
و ابتدای
هر چه هست و نیست
مرا اینگونه باور کن
کمی تنها
کمی بی کس
کمی از یاد رفته.
یک بازنده . . .
#Estatic_Fear
@Distortedhuman
از ثانیه ثانیه های
"خاموشی"
و حسرت
یک خنده
برای یک تغییر...
به انتها رسیده ام . . .
به انتهای عبور
و ابتدای
هر چه هست و نیست
مرا اینگونه باور کن
کمی تنها
کمی بی کس
کمی از یاد رفته.
یک بازنده . . .
#Estatic_Fear
@Distortedhuman
چه مهمانان بي دردسري هستند مردگان
نه به دستي ظرفي را چرك مي كنند
نه به حرفي دلي را آلوده...
تنها به شمعي قانعند
و اندكي سكوت...
#حسین_پناهی
@DistortedHuman
نه به دستي ظرفي را چرك مي كنند
نه به حرفي دلي را آلوده...
تنها به شمعي قانعند
و اندكي سكوت...
#حسین_پناهی
@DistortedHuman