| Distorted Human |
3.19K subscribers
3.43K photos
152 videos
53 files
134 links
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم
دغدغه‌های شاعرانه
کانال اول ما

https://t.me/Daar_wag
Download Telegram
قصیده ایی برای غم :
اندوه ، وسوسه ی درونم را به شراب تراژدی گونه ات آرام کن
مرا از دنیایت بیرون کن، دنیایی که سرتاسر غم و اندوه است
اندوه ، آتش عشقم را آرام کن, قلبم را با نفست رها کن
هر کجا که او می ماند برای من محل وداع با همه چیز است . . .
ای شهوت و ذهن اندوهناک برای من بمانید . . .
وسوسه های روح من بزرگ تر شده اند . . .
ای اندوه همانا قلب من از آن توست . . .
#امپایریوم
@Distortedhuman
دیوانه ها را نمیشناسید!کسی دیوانه نیست در این دنیا فقط شکست خورده هایی از افکار خود هستند که دنیای بیرون را فراموش کردند... @Distortedhuman
از دست ندین به هیچ وجه.
آهنگ کاروانسرا از کیتارو
موسیقی متن سریال جاده ابریشم در سال 1980، با آهنگ سازی نابغه ی ژاپنی کیتارو، که واقعا تک تک آهنگ هایی که برای این سریال بی نظیر کلاسیک ساخت تا به الان جاودان شده ان.
@DistortedHuman
عاشق آن کسی باش

که بر دو سویه بودن عشق پافشاری کند.
#دانته_دکارته
@DistortedHuman
آنقدر از مرگ می ترسیم که همیشه سعی می کنیم از تقصیرات اموات بگذریم، انگار پیشاپیش می خواهیم وقتی نوبت خودمان شد از تقصیرات ما هم بگذرند...
#کوری & #ژوزه_ساراماگو

#Nobel_winers


@DistortedHuman
👆
دستانت در دست من از انفجار هایی در آسمان.
#Postrock
@DistortedHuman
👇
چهره‌ی بزرگ موسیقی دیوید بووی در سن 69 سالگی و پس از 18 ماه مبارزه با سرطان درگذشت.
از امروز بهشت صدای زیبایی خواهد داشت . . .
Forwarded from Music Junkie
"I don’t know where I’m going from here, but I promise it won’t be boring."

— David Bowie, Rest in Peace
Music Junkie
"I don’t know where I’m going from here, but I promise it won’t be boring." — David Bowie, Rest in Peace
" نمیدانم از این دیار راهی کدامین دنیایی میشوم، ولی اطمینان دارم جای خسته کننده ای نخواهد بود. "

دیوید بووی - یادش گرامی.

@DistortedHuman
نسلی که به دنیا آمد
تا به دنیا آمده باشد
بهتر از این نمی میرد . . .
@Distortedhuman
Forwarded from Deleted Account
آدمی هرقدر هوشمندتر باشد،

افسردگی و بطالتش بیشتر است!

#داستایوفسکی
@DistortedHuman
نئو فولک مخصوص عصر ، پیشنهاد میشه !👆
مردن هم جدی نیست . شاید از هر کار و هر چیز
دیگری کمتر جدی باشد. وقتی ترقیدی...
مردن فقط این حس را دارد که اگر دانا
باشی دست خودت است.
خودت نمیتوانی به دنیای دون بیایی
ولی میتوانی با دست خودت ریغ رحمت را سر بکشی.
این تنها آزادی مطلقیست که بشر دارد . . .
#صادق_هدایت
@Distortedhuman
از کارای خوب رامشتاین ! پیشنهاد میشه 👆