این ترک شاهکار بند کروباک محسوب میشه، یه نو کلاسیک پست راک تلفیقی با المان های شوگیز. بشدت پیشنهاد میشه. 👇
Forwarded from MyMusicBot
And there by the River I lost my Glasses
Krobak
همیشه روزهایی هست که انسان در آن،
کسانی را که دوست میداشته،
بیگانه می یابد. . .
#آلبرت کامو
@DistortedHuman
کسانی را که دوست میداشته،
بیگانه می یابد. . .
#آلبرت کامو
@DistortedHuman
ما را ميگردند
ميگويند همراه خود چه داريد ؟
ما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم
پنهان نميكنيم
چمدانهاي ما سنگين است
اما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم .
#علی_صالحی
@DistortedHuman
ميگويند همراه خود چه داريد ؟
ما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم
پنهان نميكنيم
چمدانهاي ما سنگين است
اما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم .
#علی_صالحی
@DistortedHuman
قصیده ایی برای غم :
اندوه ، وسوسه ی درونم را به شراب تراژدی گونه ات آرام کن
مرا از دنیایت بیرون کن، دنیایی که سرتاسر غم و اندوه است
اندوه ، آتش عشقم را آرام کن, قلبم را با نفست رها کن
هر کجا که او می ماند برای من محل وداع با همه چیز است . . .
ای شهوت و ذهن اندوهناک برای من بمانید . . .
وسوسه های روح من بزرگ تر شده اند . . .
ای اندوه همانا قلب من از آن توست . . .
#امپایریوم
@Distortedhuman
اندوه ، وسوسه ی درونم را به شراب تراژدی گونه ات آرام کن
مرا از دنیایت بیرون کن، دنیایی که سرتاسر غم و اندوه است
اندوه ، آتش عشقم را آرام کن, قلبم را با نفست رها کن
هر کجا که او می ماند برای من محل وداع با همه چیز است . . .
ای شهوت و ذهن اندوهناک برای من بمانید . . .
وسوسه های روح من بزرگ تر شده اند . . .
ای اندوه همانا قلب من از آن توست . . .
#امپایریوم
@Distortedhuman
دیوانه ها را نمیشناسید!کسی دیوانه نیست در این دنیا فقط شکست خورده هایی از افکار خود هستند که دنیای بیرون را فراموش کردند... @Distortedhuman
از دست ندین به هیچ وجه. ☝
آهنگ کاروانسرا از کیتارو
موسیقی متن سریال جاده ابریشم در سال 1980، با آهنگ سازی نابغه ی ژاپنی کیتارو، که واقعا تک تک آهنگ هایی که برای این سریال بی نظیر کلاسیک ساخت تا به الان جاودان شده ان.
@DistortedHuman
آهنگ کاروانسرا از کیتارو
موسیقی متن سریال جاده ابریشم در سال 1980، با آهنگ سازی نابغه ی ژاپنی کیتارو، که واقعا تک تک آهنگ هایی که برای این سریال بی نظیر کلاسیک ساخت تا به الان جاودان شده ان.
@DistortedHuman
آنقدر از مرگ می ترسیم که همیشه سعی می کنیم از تقصیرات اموات بگذریم، انگار پیشاپیش می خواهیم وقتی نوبت خودمان شد از تقصیرات ما هم بگذرند...
#کوری & #ژوزه_ساراماگو
#Nobel_winers
@DistortedHuman
#کوری & #ژوزه_ساراماگو
#Nobel_winers
@DistortedHuman
چهرهی بزرگ موسیقی دیوید بووی در سن 69 سالگی و پس از 18 ماه مبارزه با سرطان درگذشت.
از امروز بهشت صدای زیبایی خواهد داشت . . .
از امروز بهشت صدای زیبایی خواهد داشت . . .
Forwarded from Music Junkie
"I don’t know where I’m going from here, but I promise it won’t be boring."
— David Bowie, Rest in Peace
— David Bowie, Rest in Peace